message to 06***** succeeded discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Toen ik vanochtend een sms stuurde naar mn vriendin kreeg ik vrij snel een reactie van "message to 06**** succeeded" In het verleden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
message to 06***** succeeded
Hallo Allemaal,
Toen ik vanochtend een sms stuurde naar mn vriendin kreeg ik vrij snel een reactie van "message to 06**** succeeded" In het verleden kreeg ik dit nooit. Waarom is dit? Gr, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien applicaties geinstalleerd die dit mogelijk doen of gebruik je een ander programma dan het standaard sms programma op de iPhone?
edit Oh je hebt geen jailbreak, dan zal dat wel niet |
|
|||
|
|||
nee heb niks veranderd dat is het rare.
|
|
||||
|
||||
Kan instelling van je provider zijn? Heb je T-Mobile of Vodafone?
|
|
|||
|
|||
Dit kreeg ik vanmorgen ook opeens.
Gisteravond had ik nog nergens "last" van. Ik heb T-Mobile. Geen jailbreak. Laatste firmware. Ik weet niet of ik het nu elke keer heb.. |
|
|||
|
|||
wellicht even t-mobile bellen... misschien dat zij nu standaard een verzendbevestiging sturen...
|
|||
|
|||
ik heb soms presies het zelfde alleen ik lich er niet wakker van kost niks weet ik zeker dat ze hem heeft en komt over
|
|
|||
|
|||
Misschien dat je een uitroepteken voor het bericht hebt geplaatst?
"! Bericht" Want dat is ook een manier om een ontvangstbevestiging te krijgen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag de hele dag door gesmst. Krijg ik nu net bij 2 berichtjes die ik net stuur ook bovengenoemd berichtje terug. Ik heb niks gewijzigd in de tussentijd.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook 1 gehad... Weet iemand al iets meer??
|
|
||||
|
||||
Bij T-Mobile krijg je een ontvangstbevestiging als je, zoals Charlotte al zegt, je bericht begint met een uitroepteken en een spatie.
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg 'm ook maar geen "! " vooraan de voorgaande sms!
|
|
|||
|
|||
kost een ontvangstbevestiging dmv ! en spatie geld?
|
|
|||
|
|||
Hier ook al 1.. Dit gebeurde maar 1x.. Heb ook tmob. . En ook geen rare teken voor aan sms..
|
|
|||
|
|||
Same here...
T-Mobile als provider en maar bij 1 persoon een bericht gekregen, terwijl ik vandaag al meerdere personen gesmst heb. Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Hier ook!
Zojuist een dergelijk smsje voor de eerste keer ontvangen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
text message Plus | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-03-09 10:35 |
Airplane Mode Message | pietsnot | iPhone algemeen | 6 | 14-05-08 17:36 |
message download | I-user | Archief | 2 | 27-03-08 11:19 |
Forward message fix | bestbier | iPhone algemeen | 7 | 31-12-07 19:21 |
|
|