iPhone tethering met Wii discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, ik wil graag mijn iPhone tetheren met mijn Wii (voor internet) maar dit lukt niet! Ik heb het volgende al geprobeerd: 1. Maak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone tethering met Wii
Hallo allen, ik wil graag mijn iPhone tetheren met mijn Wii (voor internet) maar dit lukt niet! Ik heb het volgende al geprobeerd:
1. Maak een netwerk aan op mijn Mac 2. Verbind de iPhone met dit netwerk 3. Start PDANet op 4. PDANet geeft aan dat er succes is 5. Probeer te internetten op mijn Mac, ook succes 6. Verbind de Wii met het ad-hoc netwerk van de Mac 7. De Wii test de verbinding en geeft daarbij de volgende melding: " Fout 51031 "Het is niet gelukt om een Access Point te vinden. Controleer de SSID en probeer het nog eens. Kijk op support.nintendo.com voor meer informatie.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 met Tmob; tethering al gelukt? | Berik61 | iPhone algemeen | 0 | 01-08-10 13:12 |
vraag over de iphone en wii | taker1987 | iPhone algemeen | 1 | 26-07-10 16:54 |
Internet tethering iPhone OS 3.0 met Windows XP | ringojim | Archief | 7 | 23-06-09 21:02 |
|
|