Licht gaan niet meer uit na sms ect. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met de verlichting, als ik bijv een sms, ping bericht ontvang. licht het scherm op en deze gaat alleen uit als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een probleem met de verlichting, als ik bijv een sms, ping bericht ontvang. licht het scherm op en deze gaat alleen uit als ik de sleep-aan/uit knop indruk. Ik had dit eerder niet, wat kan het zijn?
Dank voor de hulp! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Wat ik zo kan bedenken: * Springboard: Niet toevallig de Autolock SBSettings-toggle uitstaan? * Lockscreen: Heb je BiteSMS? In de nieuwste versie van BiteSMS kan je smsen via een pop-up vanuit je Lockscreen, dit kan je uitzetten in de Preferences in de BiteSMS-app. Als hierna het probleem is opgelost, was dat het dus ![]()
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
![]() Het is op het lockscreen. ik heb naar beide opties gekeken maar helaas.
Nog meer ideeën? |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Mocht dit ook geen resultaat hebben, zal je moeten herstellen in iTunes om vervolgens weer opnieuw te jailbreaken. |
|
|||
|
|||
![]() hetzelfde probleem, wanneer ik een sms ontvang, springt hij niet meer naar zwart en dus gaat de telefoon supersnel leeg, heel irritant.
Is er al een oplossing? |
|
|||
|
|||
![]() Systematisch aan t uninstallen geslagen (notefier, lockscreendimmer, dim delay) niets hielp, totdat ik rock geuninstalled heb, en plots deed de sms variant op het lockscreen het weer.
Weet niet zeker of t daar aan ligt, maar dit hielp bij mij |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G gaan de hele tijd uit | ifonix | iPhone algemeen | 3 | 04-06-10 04:26 |
Iphone oortjes gaan niet meer compleet in de Jack In | Flapster_NL | iPhone algemeen | 7 | 17-05-10 23:39 |
iblanks gaan niet meer weg?! | Fabian0299 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-04-10 13:20 |
gaan niet uit | iphonix | Archief | 3 | 18-06-08 17:12 |
Iphone Willt Niet meer in recovery mode gaan | officialsd | Unlock [archief] | 8 | 18-01-08 18:35 |
|
|