iReb werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hier een gelockte iPhone met firmware 3.1 Maar als ik hem dus met een customfirware wil herstellen dan blijft ie heel lag hangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iReb werkt niet
ik heb hier een gelockte iPhone met firmware 3.1
Maar als ik hem dus met een customfirware wil herstellen dan blijft ie heel lag hangen op "iphone voorbereiden" of iets dergelijks, ik heb geprobeerd om het op te lossen maar iReb werkt helemaal niet, als ik de knop 2g in druk dan gebeurt er helemaal niets. kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt eerst de originele 3.1 firmware er op gezet en wilt vervolgens een custom firmware erop zetten? Of begrijp ik het nu verkeerd?
|
|
|||
|
|||
Ja, dit is een oude iphone die stond nog op 1.14
|
|
|||
|
|||
Je kan niet van 3.1 origineel naar 3.1 custom
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik hem nu dan unlocken?
|
|
|||
|
|||
Niet, de baseband die je er met de originele 3.1 firmware op hebt gebakken is nog niet te unlocken.
|
|
|||
|
|||
maar de 2g is toch altijd te unlocken?
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet alleen met custom firmware, maar dat moet iemand anders even bevestigen. Je kan nog een downgrade proberen maar dat vereist wel de 'oude' bootloader versie 5.8
|
|
||||
|
||||
Met de 2g zijn ze opgehouden met de baseband te updaten, dus inderdaad te unlocken
|
|||
|
|||
Maar hoe ga ik dat doen vanaf originele 3.1 Michel?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is me gelukt gewoon van 3.1 naar 3.1 custom firmware kunnen updaten, Ik weet niet waarom het nu wel lukte, maar bij DFU kreeg ik nu een witscherm ipv itunes logo en usb ding. In iReb praten ze ook over een wit scherm dus daar zou het wel aan liggen Toch bedankt voor de hulp!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: error itunes 16xx. iReb start niet op | Aapje | Jailbreak | 1 | 17-04-11 19:50 |
iPhone 3G: IREB For Mac | icon0022 | Unlock | 0 | 06-01-11 14:36 |
iPhone: iREB 4.2 | Prydz | Jailbreak | 0 | 15-12-10 16:16 |
iPhone 1e gen.: ireb | pascalbrouwers | Unlock | 0 | 08-12-10 08:39 |
IREB | Maxievr | Archief | 1 | 11-02-10 21:04 |
|
|