Agenda items alarm in stille stand. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje, Is het mogelijk op de Iphone 3G om in stille stand alle alarmmeldingen en agenda-item meldingen wel met geluid te laten werken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda items alarm in stille stand.
Vraagje,
Is het mogelijk op de Iphone 3G om in stille stand alle alarmmeldingen en agenda-item meldingen wel met geluid te laten werken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij krijg je helemaal niets in de stille stand van de agendameldingen.
Zelfs geen trilling. Als iemand weet hoe dat kan hoor ik het graag. PS: er is niets aan de hand met mijn trilorgaan want als ik word gebeld gemaild of gesmst trillt hij nog prima. ik heb kort geleden nog een restore gedaan dus daar kan het niet aan liggen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat hier de schakelaar op 'aan'? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bovenaan onder 'geluid uit' kan je trillen toch aan of uit zetten?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmmmm, ik bedoel eigenlijk iets anders.
Omdat de iPhone hardwarematig (schakelaartje aan de zijkant) op trilstand is te zetten, komt het wel eens voor dat dit per ongeluk in de broekzak gebeurt. Graag zou ik dan willen dat mijn agenda items wél met geluid aangekondigd worden. Als de telefoon namelijk maar één keert trilt merk ik het niet. Geluid zou dan fijn zijn.... Dus mijn vraag is dan ook of dit überhaupt mogelijk is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
stille stand knopje 3Gs defect: garantie? | Olibomb | Koopinformatie Nederland | 2 | 17-11-10 16:42 |
Stille stand niet goed zichtbaar | Blue-eye | Archief | 1 | 14-11-09 11:55 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
Stille stand toch een beltoon, iemand een oplossing ? | dingemansje | Ringtones en Wallpapers | 0 | 29-05-08 16:05 |
|
|