Enkele vraagjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan een iphone te kopen maar heb nog enkel vraagjes. Ten eerste, de agenda van de iphone kan toch zonder dataverbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Enkele vraagjes
Hallo,
Ik ben van plan een iphone te kopen maar heb nog enkel vraagjes. Ten eerste, de agenda van de iphone kan toch zonder dataverbinding afspraken verwittigen (geen push notification nodig)? Ten tweede, als je dataroaming afzet ben je dan veilig voor data verkeer in het buitenland ondanks push notification aan staat? En als derde, hoe zit het met de batterij, echt slecht of toch bij normaal gebruik (om de 15min mail checken en max 1 uur per dag internetten) een volledige dag vol te houden? Het is nen hele boterham ik weet het, maar de iphone is niet goedkoop om zomaar aan te schaffen zonder nadenken. Bedankt alleszins. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iphone is bedoelt om te internetten, emailen, muziek luisteren..
je kan met gerust een iphone aanschaffen. batterij is genoeg voor 2 dagen ongeveer tenzij je hele dag aan het spelen bent. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Enkele vraagjes | belgiumiphone | iPhone algemeen | 10 | 10-12-09 13:59 |
Enkele vraagjes 3.0 (proximus) | CharlieCharlo | Archief | 2 | 18-06-09 10:58 |
enkele vraagjes t.a.v jailbreak | Peernij | Archief | 11 | 22-05-09 22:33 |
Enkele vraagjes voor ik update. | Nixo | Archief | 1 | 08-03-08 21:33 |
Enkele vraagjes -SMS'en | lowlow | Archief | 2 | 15-02-08 20:21 |
|
|