iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Post hier "vreemde" iPhone dingen/gebeurtenissen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/47634-post-hier-vreemde-iphone-dingen-gebeurtenissen.html)

Pelle4495 05-11-09 17:36

Post hier "vreemde" iPhone dingen/gebeurtenissen
 
2 Bijlage(n)
post hier je vreemde, opvallende, rare iPhone dingen. (wist geen ander woord)
dus als je ineens ziet dat je twee batterijen rechts boven:eek: hebt maak een screenshot en post hem hier.
ik zal beginnen met twee bluetooth tekens:eek:

ps: als iemand weet hoe zo iets kan is het ook wel leuk om te weten.

ℜuben 05-11-09 19:17

1 Bijlage(n)
Ik vond deze wel eigenaardig; een onbekend bericht dat ook niet kon worden opgehaald. Ik heb dan zoiets van; laat die melding dan ook maar gewoon achterwege. :p 't Is ook nog eens een foutmelding met Nederlands en Engels door elkaar.

joene28 17-11-09 04:07

Hoe maken jullie by the way zo'n screenshotje van je scherm?
Want bij mij geeft hij wel es aan als ik em uit m'n broekzak haal, dat het net lijkt of de ipod functie aan is.:confused:
Dan zie je zeg maar het afspeel-balkje met het play logo op het slide to unlock scherm....

Bomans 17-11-09 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joene28 (Bericht 384623)
Hoe maken jullie by the way zo'n screenshotje van je scherm?

Home en power knop kort gelijktijdig indrukken. Je screenshot staat dan bij je foto's.

sj0e5d 17-11-09 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joene28 (Bericht 384623)
Hoe maken jullie by the way zo'n screenshotje van je scherm?
Want bij mij geeft hij wel es aan als ik em uit m'n broekzak haal, dat het net lijkt of de ipod functie aan is.:confused:
Dan zie je zeg maar het afspeel-balkje met het play logo op het slide to unlock scherm....

Dat het lijkt alsof je iPod functie aanstaat is volgens mij gewoon het gevolg van 2 keer achter elkaar je home-button indrukken. Op die manier kan je ook vanaf een gelockte iPhone de iPod functie benaderen.

Groet Sjoerd

rolloo 17-11-09 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joene28 (Bericht 384623)
Hoe maken jullie by the way zo'n screenshotje van je scherm?
Want bij mij geeft hij wel es aan als ik em uit m'n broekzak haal, dat het net lijkt of de ipod functie aan is.:confused:
Dan zie je zeg maar het afspeel-balkje met het play logo op het slide to unlock scherm....

Klopt! Doet hij bij mij ook af en toe! Zal wel eens proberen een plaatje te maken...

serapim 17-11-09 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelle4495 (Bericht 380070)
post hier je vreemde, opvallende, rare iPhone dingen. (wist geen ander woord)
dus als je ineens ziet dat je twee batterijen rechts boven:eek: hebt maak een screenshot en post hem hier.
ik zal beginnen met twee bluetooth tekens:eek:

ps: als iemand weet hoe zo iets kan is het ook wel leuk om te weten.

pps: mod, als ik het op de verkeerde plaats heb gezet, veplaats maar. ik wist niet echt niet waar ik hem had moeten zetten. maar ik vind het wel een ervaring dus daarom heb ik hem hier gezet. als het goed is geplaatst wil ik het ook wel weten want dan verwijder ik deze regel.

..heeft hier iemand voor dit fenomeen een verklaring, want dit is mij ook al overkomen. ben gewoon nieuwsgierig:P

rolloo 17-11-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rolloo (Bericht 384788)
Klopt! Doet hij bij mij ook af en toe! Zal wel eens proberen een plaatje te maken...

Ik ben er achter! Is niets vreemds, dubbelklik op de home button en je kan de muziekplayer starten

http://img12.imageshack.us/img12/4632/17291017.png

BekciEmmi 08-01-13 11:22

Mijn iphone gaat tijdens het lezen van mail of iets anders zomaar terug naar het home screen. Heb eens een hard reset gedaan maar het probleem blijft zich voordoen.

Iemand enig idee?

Techfreak 08-01-13 12:25

De mijne is vandaag gecrashed. :-)

Iemand daar een oplossing voor? :p

rubbererobbie 08-01-13 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rolloo (Bericht 384951)
Ik ben er achter! Is niets vreemds, dubbelklik op de home button en je kan de muziekplayer starten

http://img12.imageshack.us/img12/4632/17291017.png

Leuke wallpaper , waar kan je die vinden?

pipo22 08-01-13 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BekciEmmi (Bericht 867004)
Mijn iphone gaat tijdens het lezen van mail of iets anders zomaar terug naar het home screen. Heb eens een hard reset gedaan maar het probleem blijft zich voordoen.

Iemand enig idee?

Heb ik ook heel af en toe, heeft bij mij altijd te maken met de RAM, dan heb je te weinig RAM en dan force closed hij de app, dus op z'n tijd even dubbelklik home knop en dan al je apps uitzetten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2013 om 15:49 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie (Bericht 867038)
Leuke wallpaper , waar kan je die vinden?

Google Afbeeldingen resultaat voor http://farm3.staticflickr.com/2434/3653164269_01ff30e815.jpg

saeg20 09-01-13 17:06

Paar maanden terug had mijn 3 jaar oude zoontje per ongeluk 1week oude 4s in het aquarium gegooid. Ik ren erachter aan en haal hem uit de bodem.

Dat was echt pijnlijk

Het vreemde is, hij stond nog aan. Ik heb hem uitgezet, sim kaart tray eruit gehaald en direct op de kachel geplaatst. 1uur gewacht en vervolgens aangezet en alles was nog werkend. Nu is het 6 maanden later en het werkt nog steeds perfect.

fllex 10-01-13 16:29

Het raarste vind ik nog steeds die spook-facetime calls. Was volgensmij oktober 2010. Kreeg toen 's nachts om 3:27 een facetime call. Later bleek dat die gene mij helemaal niet probeerde te facetimen en stond er bij uitgaande gesprekken van hem ook niks. Bij mijn inkomende wel. Gebeurde bij heel veel mensen die nacht, over de hele wereld. Best apart was het :p

ad9007i 10-01-13 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fllex (Bericht 867588)
Het raarste vind ik nog steeds die spook-facetime calls. Was volgensmij oktober 2010. Kreeg toen 's nachts om 3:27 een facetime call. Later bleek dat die gene mij helemaal niet probeerde te facetimen en stond er bij uitgaande gesprekken van hem ook niks. Bij mijn inkomende wel. Gebeurde bij heel veel mensen die nacht, over de hele wereld. Best apart was het :p

Helloween xd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.