Post hier "vreemde" iPhone dingen/gebeurtenissen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) post hier je vreemde, opvallende, rare iPhone dingen. (wist geen ander woord) dus als je ineens ziet dat je twee batterijen rechts boven hebt maak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Post hier "vreemde" iPhone dingen/gebeurtenissen
post hier je vreemde, opvallende, rare iPhone dingen. (wist geen ander woord)
dus als je ineens ziet dat je twee batterijen rechts boven hebt maak een screenshot en post hem hier. ik zal beginnen met twee bluetooth tekens ps: als iemand weet hoe zo iets kan is het ook wel leuk om te weten. Laatst gewijzigd door Pelle4495; 04-12-09 om 21:56. Reden: iets minder open regels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik vond deze wel eigenaardig; een onbekend bericht dat ook niet kon worden opgehaald. Ik heb dan zoiets van; laat die melding dan ook maar gewoon achterwege. 't Is ook nog eens een foutmelding met Nederlands en Engels door elkaar.
|
|
||||
|
||||
Hoe maken jullie by the way zo'n screenshotje van je scherm?
Want bij mij geeft hij wel es aan als ik em uit m'n broekzak haal, dat het net lijkt of de ipod functie aan is. Dan zie je zeg maar het afspeel-balkje met het play logo op het slide to unlock scherm.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Groet Sjoerd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone gaat tijdens het lezen van mail of iets anders zomaar terug naar het home screen. Heb eens een hard reset gedaan maar het probleem blijft zich voordoen.
Iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
De mijne is vandaag gecrashed.
Iemand daar een oplossing voor? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2013 om 15:49 ---------- Google Afbeeldingen resultaat voor http://farm3.staticflickr.com/2434/3653164269_01ff30e815.jpg |
|
|||
|
|||
Paar maanden terug had mijn 3 jaar oude zoontje per ongeluk 1week oude 4s in het aquarium gegooid. Ik ren erachter aan en haal hem uit de bodem.
Dat was echt pijnlijk Het vreemde is, hij stond nog aan. Ik heb hem uitgezet, sim kaart tray eruit gehaald en direct op de kachel geplaatst. 1uur gewacht en vervolgens aangezet en alles was nog werkend. Nu is het 6 maanden later en het werkt nog steeds perfect. |
|
|||
|
|||
Het raarste vind ik nog steeds die spook-facetime calls. Was volgensmij oktober 2010. Kreeg toen 's nachts om 3:27 een facetime call. Later bleek dat die gene mij helemaal niet probeerde te facetimen en stond er bij uitgaande gesprekken van hem ook niks. Bij mijn inkomende wel. Gebeurde bij heel veel mensen die nacht, over de hele wereld. Best apart was het
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Waar is draadje "PdaNet betalen-lees hier hoe te omzeilen"? | Frenzie | Archief | 2 | 26-11-08 20:16 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|