Gmail en iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleempje met het ophalen van Gmail op m'n iphone. Ik gebruik de imap.gmail.com instellingen maar toch zijn op dit moment maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail en iPhone 3GS
Ik heb een vreemd probleempje met het ophalen van Gmail op m'n iphone.
Ik gebruik de imap.gmail.com instellingen maar toch zijn op dit moment maar de eerste 3 emails, recente mails. Alle andere zijn mails van 2 maand geleden. Via mail of via het internet via mijn mac zie ik wel al mijn mails. Waarom synct m'n iphone niet mijn andere recente mails? Ik heb dit probleem al een tijdje en na verloop van tijd zijn mijn recente mails op mijn iphone steeds weg en staan er random oude mails. "Moderator, ik zie net dat mijn vraag in een verkeerde rubriek heb gepost. Kan je het verplaatsen?" Laatst gewijzigd door Foane; 21-11-09 om 17:48. Reden: "verkeerde rubriek" |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: E-mail 10 tekens!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail vs. iPhone | Benny16 | iPhone algemeen | 7 | 09-10-10 11:39 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
Gmail op iPhone | zeghetmaar | iPhone algemeen | 4 | 02-12-09 01:51 |
Gmail iPhone | Jasn | iPhone algemeen | 1 | 14-09-08 13:59 |
|
|