iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone bij min6 graden een probleem? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/48873-iphone-min6-graden-probleem.html)

Scooter 24-11-09 15:20

iphone bij min6 graden een probleem?
 
Ik ga zaterdag eens naar Brugge ijsculpturen gaan kijken!
meer info :Home .::. Brugge, Ijssculptuur 2009 - 2010, Stationsplein Brugge, Snow and Ice events

Mijn vraag is echter kan het kwaad dat mijn iphone meegaat in en ruimte waar het min 6 graden Celsius zou zijn?

kuotje 24-11-09 18:22

Juist beter :D
als ik me iphone in diepvries leg werkt ie juist beter dan normaal haha :D
wel goed water/vocht vrij houden

djb902 24-11-09 19:09

Wel uitkijken dat het water in het scherm niet bevriest (het zijn tenslotte vloeibare kristallen).

Iphone3Gs 25-11-09 09:53

Dus als ik in Feb op wintersport ga kan ik men iphone gewoon mee nemen :d,dan gaat hij beter met de accu nou laat ik dat maar eens testen, ik ben wel benieuwd hoe deze gaat functioneren op de Oostenrijkse Piste

S¡mon 26-11-09 21:13

Er is een verschil tussen opslag en gebruik, van Apple website:

Citaat:

Temperatuur bij gebruik: 0 tot 35 °C
Temperatuur bij opslag: -20 tot 45 °C

Londonforever 26-11-09 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 387376)
Dus als ik in Feb op wintersport ga kan ik men iphone gewoon mee nemen :d,dan gaat hij beter met de accu nou laat ik dat maar eens testen, ik ben wel benieuwd hoe deze gaat functioneren op de Oostenrijkse Piste

De mijne heeft al drie wintersporten overleefd met een uitschieter van -22°C erbij, ik zou je er maar niet te druk in maken.

Erhan 27-11-09 00:16

Heren ik vind dit topic nergens opslaan sorry maar wel kinderachtig.

Het is gewoon een stukje electronica en kan kapot gaan of niet???
deze antwoord kan je best zelf oplossen.

min 6 is niks ik heb jaren lang met mijn oude nokia en samsung in de diepvries gewerkt -20 nou werkt als een trein alleen accu ging snel leeg maar dat is normaal komt gewoon door de kou.

succes.

Scooter 28-11-09 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erhan (Bericht 388093)
Heren ik vind dit topic nergens opslaan sorry maar wel kinderachtig.

Het is gewoon een stukje electronica en kan kapot gaan of niet???
deze antwoord kan je best zelf oplossen.

min 6 is niks ik heb jaren lang met mijn oude nokia en samsung in de diepvries gewerkt -20 nou werkt als een trein alleen accu ging snel leeg maar dat is normaal komt gewoon door de kou.

succes.

Voor mij niet echt een kinderachtige vraag als hete temperaturen schade kunnen berokken zou dit wel eens kunnen met wintertemperaturen ook maar goed ! Zoals ik nu dus lees zijn er mensen die al in koudere temperaturen gezeten hebben. Nou je heb er geen ervaring mee met wintersport (wat ik zelf wel spijtig vindt maar het kan u eenmaal niet)
Het was een aangename uitstap en hij heeft het overleefd ;)
btw niemand verplicht je ook op kinderachtige vragen op topic te antwoorden

kal_el 28-11-09 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 388575)
Voor mij niet echt een kinderachtige vraag als hete temperaturen schade kunnen berokken zou dit wel eens kunnen met wintertemperaturen ook maar goed ! Zoals ik nu dus lees zijn er mensen die al in koudere temperaturen gezeten hebben. Nou je heb er geen ervaring mee met wintersport (wat ik zelf wel spijtig vindt maar het kan u eenmaal niet)
Het was een aangename uitstap en hij heeft het overleefd ;)
btw niemand verplicht je ook op kinderachtige vragen op topic te antwoorden

met een iPhone in een vriezer werken is niet echt aan te raden ^^
want zoals ik vermoedde, zijn bij mij daardoor de vochtindactoren gaan verkleuren (door die plotse temperatuur verschillen).
gelukkig had ik dat vermoeden en had ik een verzekering afgesloten ^^

Erhan 28-11-09 21:35

Beste scooter,
weetje waarom ik dat heb gezegt omdat je de antwoord best zelf kon oplossen. Dat electronica en kouw niet samen gaat.

maar wat ik zei ik heb altijd in vrieskast gewerkt met mijn nokia en samsung nooit problemen gehad maar ja je weet het nieuwe techniek kan niet zo maar tegen de kouw helaas.

iederegeval succes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.