iphone bij min6 graden een probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga zaterdag eens naar Brugge ijsculpturen gaan kijken! meer info : Home .::. Brugge, Ijssculptuur 2009 - 2010, Stationsplein Brugge, Snow and Ice events ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone bij min6 graden een probleem?
Ik ga zaterdag eens naar Brugge ijsculpturen gaan kijken!
meer info :Home .::. Brugge, Ijssculptuur 2009 - 2010, Stationsplein Brugge, Snow and Ice events Mijn vraag is echter kan het kwaad dat mijn iphone meegaat in en ruimte waar het min 6 graden Celsius zou zijn?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Juist beter
als ik me iphone in diepvries leg werkt ie juist beter dan normaal haha wel goed water/vocht vrij houden
|
|||
|
|||
Wel uitkijken dat het water in het scherm niet bevriest (het zijn tenslotte vloeibare kristallen).
|
|
|||
|
|||
Dus als ik in Feb op wintersport ga kan ik men iphone gewoon mee nemen ,dan gaat hij beter met de accu nou laat ik dat maar eens testen, ik ben wel benieuwd hoe deze gaat functioneren op de Oostenrijkse Piste
|
|
|||
|
|||
Er is een verschil tussen opslag en gebruik, van Apple website:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De mijne heeft al drie wintersporten overleefd met een uitschieter van -22°C erbij, ik zou je er maar niet te druk in maken.
|
|||
|
|||
Heren ik vind dit topic nergens opslaan sorry maar wel kinderachtig.
Het is gewoon een stukje electronica en kan kapot gaan of niet??? deze antwoord kan je best zelf oplossen. min 6 is niks ik heb jaren lang met mijn oude nokia en samsung in de diepvries gewerkt -20 nou werkt als een trein alleen accu ging snel leeg maar dat is normaal komt gewoon door de kou. succes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het was een aangename uitstap en hij heeft het overleefd btw niemand verplicht je ook op kinderachtige vragen op topic te antwoorden |
|
|||
|
|||
Citaat:
want zoals ik vermoedde, zijn bij mij daardoor de vochtindactoren gaan verkleuren (door die plotse temperatuur verschillen). gelukkig had ik dat vermoeden en had ik een verzekering afgesloten ^^ |
|
|||
|
|||
Beste scooter,
weetje waarom ik dat heb gezegt omdat je de antwoord best zelf kon oplossen. Dat electronica en kouw niet samen gaat. maar wat ik zei ik heb altijd in vrieskast gewerkt met mijn nokia en samsung nooit problemen gehad maar ja je weet het nieuwe techniek kan niet zo maar tegen de kouw helaas. iederegeval succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Probleem met iphone up te graden | XfreeztYleX | iTunes | 0 | 18-04-11 00:09 |
WeatherBug in graden Celcius? | altrnt | iPhone Apps | 3 | 21-07-08 09:38 |
|
|