iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Telefoon doorgeschakeld naar Iphone;hoe zie ik doorgeschakelde nummers? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/49165-telefoon-doorgeschakeld-naar-iphone-zie-doorgeschakelde-nummers.html)

botje4u 29-11-09 16:30

Telefoon doorgeschakeld naar Iphone;hoe zie ik doorgeschakelde nummers?
 
Hallo,

Ik heb al even zitten zoeken, maar kan nergens vinden wat ik bedoel.
Misschien dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een originele 3G.
Ik heb mijn werktelefoon (nokia) doorgeschakeld naar mijn Iphone. Ik word dus op mijn Iphone gebeld door doorgeschakelde nummers, maar ik kan dat nergens zien. Dat is heel vervelend, want ik moet opnemen met de naam van het bedrijf waar ik voor werk. Maar als ik mijn vrienden opneem(die op het nummer van mijn Iphone=prive bellen) met mijn naam en die van mijn werk, hoor je ze vreemd reageren.
Kortom vervelend! Wie kan mij helpen? Hoe kan ik zorgen dat er komt te staan; doorgeschakeld gesprek/nummer ofzo? (of een icoontje)

Bedankt!

evmw 29-11-09 19:37

Dat hangt van, in dit geval, je Nokia af hoe deze het nummer doorschakelt. Alleen denk ik dat je dat op een Nokia niet kan instellen/configureren.

botje4u 29-12-09 20:28

Maar het gaat niet om mijn Nokia. Mijn Iphone geeft bij geen enkel ander merk weer dat ik een doorgeschakelde oproep ontvang.
Dus wat zou het kunnen zijn?

XIII 29-12-09 20:35

Ik snap het niet...

Wat krijg je te zien als iemand rechtstreeks je iPhone belt? (zijn/haar nummer?)
Wat krijg je te zien als iemand je werk belt (en doorgeschakeld wordt)? (het nummer van je werk, of zijn/haar nummer?)

En los daarvan, als je vrienden je iPhone rechtstreeks bellen in je adresboek, zie jij toch dat zij je bellen?

botje4u 29-12-09 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 398862)
Ik snap het niet...

Wat krijg je te zien als iemand rechtstreeks je iPhone belt? (zijn/haar nummer?)
Wat krijg je te zien als iemand je werk belt (en doorgeschakeld wordt)? (het nummer van je werk, of zijn/haar nummer?)

En los daarvan, als je vrienden je iPhone rechtstreeks bellen in je adresboek, zie jij toch dat zij je bellen?

In beide gevallen krijg ik het nummer te zien. Ik heb veel vrienden in mijn adresboek staan, maar er bellen ook wel eens vrienden/familie die ik nog niet erin heb staan, simpel omdat ik alles opnieuw heb moeten doen.
Ik zou graag willen dat wanneer er voor mijn werk gebeld wordt, dat hij aangeeft (oid):
"Doorgeschakelde oproep" en dan eventueel het nummer.
Nu is dat enkel een nummer en moet ik er maar goed op gokken dat het voor mijn werk is...

mark79 06-01-10 11:30

Ik mis deze optie ook heel erg, op m'n oude nokia 6310i kwam er dan achter het nummer een > in beeld, en dan kon je zien dat het een doorgeschakeld gesprek was. hopelijk komt hier een oplossing voor!

Martijn341 29-05-14 11:07

Goedemorgen,

ik zou ook heel graag kunnen zien of een inkomende oproep een doorgeschakeld of een direct gesprek is. En inderdaad, mijn Nokia gaf dat aan. Zijn hier al mogelijkheden in? Ik heb een iPhone 4S.

Merci en groet, Martijn


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.