//

Telefoon doorgeschakeld naar Iphone;hoe zie ik doorgeschakelde nummers?

Telefoon doorgeschakeld naar Iphone;hoe zie ik doorgeschakelde nummers? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al even zitten zoeken, maar kan nergens vinden wat ik bedoel. Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een originele 3G. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-09, 16:30
botje4u botje4u is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard Telefoon doorgeschakeld naar Iphone;hoe zie ik doorgeschakelde nummers?

Hallo,

Ik heb al even zitten zoeken, maar kan nergens vinden wat ik bedoel.
Misschien dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een originele 3G.
Ik heb mijn werktelefoon (nokia) doorgeschakeld naar mijn Iphone. Ik word dus op mijn Iphone gebeld door doorgeschakelde nummers, maar ik kan dat nergens zien. Dat is heel vervelend, want ik moet opnemen met de naam van het bedrijf waar ik voor werk. Maar als ik mijn vrienden opneem(die op het nummer van mijn Iphone=prive bellen) met mijn naam en die van mijn werk, hoor je ze vreemd reageren.
Kortom vervelend! Wie kan mij helpen? Hoe kan ik zorgen dat er komt te staan; doorgeschakeld gesprek/nummer ofzo? (of een icoontje)

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-09, 19:37
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dat hangt van, in dit geval, je Nokia af hoe deze het nummer doorschakelt. Alleen denk ik dat je dat op een Nokia niet kan instellen/configureren.
  #3  
Oud 29-12-09, 20:28
botje4u botje4u is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Maar het gaat niet om mijn Nokia. Mijn Iphone geeft bij geen enkel ander merk weer dat ik een doorgeschakelde oproep ontvang.
Dus wat zou het kunnen zijn?
  #4  
Oud 29-12-09, 20:35
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik snap het niet...

Wat krijg je te zien als iemand rechtstreeks je iPhone belt? (zijn/haar nummer?)
Wat krijg je te zien als iemand je werk belt (en doorgeschakeld wordt)? (het nummer van je werk, of zijn/haar nummer?)

En los daarvan, als je vrienden je iPhone rechtstreeks bellen in je adresboek, zie jij toch dat zij je bellen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 29-12-09, 20:54
botje4u botje4u is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Ik snap het niet...

Wat krijg je te zien als iemand rechtstreeks je iPhone belt? (zijn/haar nummer?)
Wat krijg je te zien als iemand je werk belt (en doorgeschakeld wordt)? (het nummer van je werk, of zijn/haar nummer?)

En los daarvan, als je vrienden je iPhone rechtstreeks bellen in je adresboek, zie jij toch dat zij je bellen?
In beide gevallen krijg ik het nummer te zien. Ik heb veel vrienden in mijn adresboek staan, maar er bellen ook wel eens vrienden/familie die ik nog niet erin heb staan, simpel omdat ik alles opnieuw heb moeten doen.
Ik zou graag willen dat wanneer er voor mijn werk gebeld wordt, dat hij aangeeft (oid):
"Doorgeschakelde oproep" en dan eventueel het nummer.
Nu is dat enkel een nummer en moet ik er maar goed op gokken dat het voor mijn werk is...
  #6  
Oud 06-01-10, 11:30
mark79 mark79 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik mis deze optie ook heel erg, op m'n oude nokia 6310i kwam er dan achter het nummer een > in beeld, en dan kon je zien dat het een doorgeschakeld gesprek was. hopelijk komt hier een oplossing voor!
  #7  
Oud 29-05-14, 11:07
Martijn341 Martijn341 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard

Goedemorgen,

ik zou ook heel graag kunnen zien of een inkomende oproep een doorgeschakeld of een direct gesprek is. En inderdaad, mijn Nokia gaf dat aan. Zijn hier al mogelijkheden in? Ik heb een iPhone 4S.

Merci en groet, Martijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon nummers van de oude tel naar de iphone sjoerd1545 iTunes 3 26-11-11 00:32
telefoon nummers overzetten naar microsim schmeink iPhone algemeen 0 06-08-10 20:33
Hoe duur is telefoon upgraden naar nieuwste iPhone? S¡mon Odido (T-Mobile) 2 19-04-10 16:59
iPhone: help telefoon moet weg naar reparatie hoe nu verder Judje23 Jailbreak 5 26-03-10 13:33
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? vlappie Archief 1 03-02-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.