hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey mensen , hierbij even een vraagje aan degenen die dit weten ... mijn computer is laatst gecrash alleen daarbij zijn ook al mijn albums ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ??????
Heey mensen ,
hierbij even een vraagje aan degenen die dit weten ... mijn computer is laatst gecrash alleen daarbij zijn ook al mijn albums van mijn computer verdwenen zit nu op een andere computer met itunes maar zonder de albums maar, alle albums staan nog wel op mijn iphone , hoe kan ik mijn nummers van mijn iphone nu weer terug plaatsen naar itunes please wie kan mij helpen ?? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je kunt ze namelijk uit je iPhone halen via SSH. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn Iphone 3G 4.0 terugzetten naar 3.1.3. met behoud van smsjes ? | Pkiers | iPhone algemeen | 41 | 23-07-12 17:38 |
iPhone: hoe kan ik mijn geresette iphone van ios 4.0.1 naar 3.1.3 brengen? | robindinho | Jailbreak | 2 | 26-08-10 09:56 |
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen | kevinbee | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-10 15:58 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? | slim.thug | Archief | 2 | 18-02-08 03:18 |
|
|