//

iphone blijft hangen op itunes scherm

iphone blijft hangen op itunes scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag waren ineens al mijn contacten weg nadat ik iets met de mail heb veranderd. Toen ging ik hem herstellen via iTunes maar er is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-14, 23:32
Fannytje Fannytje is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 3
Standaard iphone blijft hangen op itunes scherm

Vandaag waren ineens al mijn contacten weg nadat ik iets met de mail heb veranderd. Toen ging ik hem herstellen via iTunes maar er is iets mis gegaan en hij bleef hangen. Toen ging ik googlen en heb ik de dfu mode en dat andere geprobeerd. maar het werkt niet.. iTunes herkent hem ook niet meer.. Help??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-14, 23:46
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Zet hem nogmaals in DFU mode en koppel hem aan itunes. Je USB kabel is niet stuk?
  #3  
Oud 28-05-14, 23:58
Fannytje Fannytje is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 3
Standaard

nee die kabel werkt wel gewoon. ( tenminste toen straks nog.. comp. maakt ook een geluidje als ik hem aansluit )Maar die dfu mode daar krijg ik hem ook niet in ofzo. Als ik die home en powerknop 10 sec. indruk word het scherm zwart dan laat ik de powerknop los en na 6 sec. komt er al zon appeltje in het scherm. Dan hou ik hem nog 4 sec vast maar het werkt dus gewoon niet.
  #4  
Oud 29-05-14, 00:40
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Zet je iPhone uit en steek de USB kabel in je iPhone maar niet in de pc, dan houdt je de home knop ingedrukt en steek de USB kabel in de pc en laat de home knop pas los als je een appel in beeld zie.
Je kan ook het programma DFU helper ( IReb ) op je pc downloaden en installeren, deze helpt je om je iPhone in DFU mode te zetten en je kan je iPhone wanneer dat nodig is uit een 'recovery' loop halen.

Laatst gewijzigd door faire4u; 29-05-14 om 00:44. Reden: Extra info geplaatst.
  #5  
Oud 29-05-14, 01:09
Fannytje Fannytje is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 3
Standaard

dan ga ik dat programma eens downloaden want zo werkt het niet. de computer kan de iphone ook niet vinden er staat dat het besturingsprogramma niet geïnstalleerd is. Maar ik kan dat ook niet installeren dan krijg ik een fout melding.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2014 om 01:21 ----------

weet helaas niet waar en hoe ik dit programma moet installeren...
  #6  
Oud 29-05-14, 09:04
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Laat de iphone staan zoals hij is , sluit deze aan op itunes .


Nu pas druk je de powerknop in. Tel tot 4. Druk nu daarbij in je homeknop en houdt ze bede ingedrukt. Tel nu tot 10 , als je bij 10 bent laat je de aan uit knop los en blijf je de homeknop ingedrukt houden , en dan na een paar seconden seconden als het goed is zal itunes je iphone in herstelmode. Herkennen .

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s blijft hangen op het recovery scherm timmermanz iPhone algemeen 2 06-04-14 09:51
iPhone 5S blijft hangen op iTunes scherm iaminthecloud iPhone algemeen 7 23-12-13 00:11
iPhone 5 blijft hangen op iTunes-scherm na accu los. MikeHoogvliet iPhone algemeen 16 11-10-13 22:30
Iphone blijft hangen met logo itunes op het scherm Tefo iPhone algemeen 1 28-02-13 16:44
Iphone blijft hangen bij Itunes scherm knightloekie iTunes 0 31-03-10 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.