//

Iphone blijft hangen bij Itunes scherm

Iphone blijft hangen bij Itunes scherm discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 3gs is in de wcpot gevallen... (ik had hem pas 10 dagen ) Eerst was het hele scherm donker.. daarna was de telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-10, 00:32
knightloekie knightloekie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard Iphone blijft hangen bij Itunes scherm

Mijn Iphone 3gs is in de wcpot gevallen... (ik had hem pas 10 dagen )
Eerst was het hele scherm donker.. daarna was de telefoon dood.. en nu doet ie het weer.. nou ja ik bedoel het scherm is weer normaal, hij gaat aan..ik zie het apple logo daarna alleen het scherm met itunes de melding geen service, een slotje en kan alleen noodoproep doen..

Iemand een idee wat ik hiermee moet????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) Palme Jailbreak 2 03-03-11 13:54
Iphone 3GS MC model, blijft hangen op activatie scherm. ab156 iPhone algemeen 5 17-08-10 13:27
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! diederio iTunes 20 23-05-10 15:30
Apple logo + laden blijft hangen op scherm. thom555 iPhone algemeen 2 09-04-10 13:12
Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen Ive24 iPhone algemeen 8 21-05-09 13:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.