Iphone blijft hangen bij Itunes scherm discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 3gs is in de wcpot gevallen... (ik had hem pas 10 dagen ) Eerst was het hele scherm donker.. daarna was de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blijft hangen bij Itunes scherm
Mijn Iphone 3gs is in de wcpot gevallen... (ik had hem pas 10 dagen )
Eerst was het hele scherm donker.. daarna was de telefoon dood.. en nu doet ie het weer.. nou ja ik bedoel het scherm is weer normaal, hij gaat aan..ik zie het apple logo daarna alleen het scherm met itunes de melding geen service, een slotje en kan alleen noodoproep doen.. Iemand een idee wat ik hiermee moet???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) | Palme | Jailbreak | 2 | 03-03-11 13:54 |
Iphone 3GS MC model, blijft hangen op activatie scherm. | ab156 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-10 13:27 |
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! | diederio | iTunes | 20 | 23-05-10 15:30 |
Apple logo + laden blijft hangen op scherm. | thom555 | iPhone algemeen | 2 | 09-04-10 13:12 |
Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen | Ive24 | iPhone algemeen | 8 | 21-05-09 13:48 |
|
|