Vraagje over muziek toevoegen in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de kenners.. Het gaat dus om het toevoegen van muziek, het toevoegen opzich geeft geen problemen "bestand - Map toevoegen" en klaar..maar nu zet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje over muziek toevoegen in iTunes
Voor de kenners..
Het gaat dus om het toevoegen van muziek, het toevoegen opzich geeft geen problemen "bestand - Map toevoegen" en klaar..maar nu zet die alle nummers er los is, en van sommige maakt die een album..en dat wil ik dus van alle nummers..Zodat je het plaatje ziet, erop tikt en de inhoud van de cd krijgt zeg maar.. Heb al veel dingen geprobeerd, maar wil maar niet lukken..en dat terwijl de mappenstructuur precies hetzelfde is.. Help.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je gewoon je weergave aanpassen in iTunes. Dan krijg je mappen te zien ipv een lijst met alle nummers.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek mappen toevoegen op IPAD | C4Y | iTunes | 1 | 22-04-11 08:22 |
ik kan geen muziek meer toevoegen | -Nora- | Muziek, foto & video | 4 | 11-01-11 21:25 |
Eigen muziek als ringtone toevoegen! | Dien | Muziek, foto & video | 18 | 19-06-10 18:10 |
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone | dnootenboom | Archief | 16 | 19-11-09 14:30 |
mijn muziek toevoegen op iphone vriendin | Berik61 | iTunes | 2 | 31-08-09 11:11 |
|
|