Agenda melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Forum doorzocht maar niets gevonden. Ik heb de verjaardagen als een "hele dag" in mijn agenda staan met als resultaat dat als ik een Melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Agenda melding
Forum doorzocht maar niets gevonden. Ik heb de verjaardagen als een "hele dag" in mijn agenda staan met als resultaat dat als ik een Melding "een dag ervoor kies", ik om middernacht gewekt wordt door mijn iPhone . Is er een mogelijkheid om dit te vermijden? De volgende opties heb ik al zelf overwogen:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een specifiek uur ipv een hele dag kiezen, zo doe ik het ook altijd, bijv. 20:00 's avonds, na het werk ff bellen of smsen
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Geluid van agendamelding wijzigen
Ik wil het geluid van de agendamelding wijzigen. De twee beepjes vallen ternauwernood op.
Wie kan mij aangeven welk geluid in de map /System/Library/Audio/UISounds daarvoor moet worden overschreven? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda tijdverschil en geen melding | viktorf | iPhone algemeen | 4 | 08-11-10 10:06 |
Agenda melding | Schepe | Ringtones en Wallpapers | 6 | 16-09-10 17:10 |
agenda melding afspraak | robbiez | iPhone algemeen | 1 | 10-03-10 23:06 |
Agenda notitie melding | djenneke | iPhone algemeen | 0 | 18-11-09 15:36 |
Agenda melding emailen? | vanepan | iPhone algemeen | 1 | 09-03-09 18:11 |
|
|