Contactpersonen weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb wou mn contactpersonen opslaan op Windows adress book. Via iTunes heb ik dat gedaan en ik wete niet of het gelukt was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactpersonen weg
Hallo,
ik heb wou mn contactpersonen opslaan op Windows adress book. Via iTunes heb ik dat gedaan en ik wete niet of het gelukt was dus ik kijk op Windows adress book of het gelukt was en als ik de map waar alles heen zou moeten gaan aanklik dan zie ik helemaal niks. Daarna heb ik het ook op outlook gedaan en daarna keek ik in mn iphone bij mn contacten.. was alles weg weet iemand waar ze heen zijn gegaan mvg rodney |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand hier die het weet??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contactpersonen zijn weg | Kaatje1975 | iPhone algemeen | 2 | 16-12-11 09:17 |
Help: Contactpersonen | togooz | iTunes | 1 | 05-07-10 15:12 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
Contactpersonen zijn weg? | jurjenvelthoen | iPhone algemeen | 3 | 03-11-08 17:16 |
|
|