//

Nieuwe 3Gs geen bereik/vindt sim niet

Nieuwe 3Gs geen bereik/vindt sim niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe 3Gs van de verzekering, en wil mijn oude sim er weer in doen die ik ook gewoon altijd heb gebruikt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-09, 17:04
ViktorR ViktorR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar ViktorR
Standaard

Ik heb net een nieuwe 3Gs van de verzekering, en wil mijn oude sim er weer in doen die ik ook gewoon altijd heb gebruikt bij mijn oude 3Gs, kreeg de sim ook gewoon bij de telefoon, hij ziet wel dat er een sim in zit, maar er staat niet T-Mobile en geen 3G en bereikbaarheidsbalkjes, dus internet doet het nu ook niet.
Iemand een oplossing?

problem solved blackra1n verneukte het.
__________________
iPod Touch 16 GB 1G -> iPhone 16 GB 3Gs Black
Behoorlijke vooruitgang

Laatst gewijzigd door Michel15; 15-12-09 om 17:42. Reden: edit knop gebruiken s.v.p.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS heeft geen bereik meer Rotje333 Jailbreak 1 28-06-10 22:47
No SIM installed melding bij geen bereik? Richard iPhone algemeen 2 08-06-10 23:05
iPhone 3GS: Geen bereik na jailbreak+sim unlock Erwin1982 Unlock 12 27-05-10 14:54
iTunes vindt iPhone niet. geen USB verbinding mogelijk! Rob_Hoi iTunes 3 19-02-10 18:43
iPhone: Iphone 3Gs na Jailbreak geen bereik/netwerk johngossen Jailbreak 3 01-09-09 14:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.