alleen melkachtig beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone in de wcpot laten vallen! Ja, ja, heel dom. Hij zat in mijn kontzak, broek naar beneden en het kwaad is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alleen melkachtig beeld
Ik heb mijn Iphone in de wcpot laten vallen! Ja, ja, heel dom. Hij zat in mijn kontzak, broek naar beneden en het kwaad is geschied. Het is intussen twee weken geleden. Ik heb hem laten drogen en heeft een week in een zak met rijst gezeten. Nu lijkt hij het te wel te doen...maar ik heb alleen maar een melkachtig beeld. Wat is er aan de hand? Wat kan ik nog doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit gaat natuurlijk een reparatie worden, dat lost niet vanzelf op hoor
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem inderdaad maar voor reparatie wegbrengen.
Een garantieverhaaltje gaat het niet worden, aangezien men het kan zien naar alle waarschijnlijkheid dat er vocht en waterschade is. Je kunt eens op verschillende sites kijken voor een kosten indicatie. pda repair pda parts Over bovenstaande twee zaken zijn goede recencies, dus zeker het bekijken waard. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
iphone 3 stopt plots en alleen het Apple embleem in beeld | bosje123 | iPhone algemeen | 1 | 11-02-11 13:30 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
alleen apple logo in beeld | boeddha | Archief | 1 | 06-05-08 20:30 |
|
|