iphone oordoppetjes doen het niet.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus een iphone oordopjes. En de eerste paar was kapot en heb hierbij , toen ik in canada was, een nieuwe gekocht. Na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone oordoppetjes doen het niet..
Ik heb dus een iphone oordopjes.
En de eerste paar was kapot en heb hierbij , toen ik in canada was, een nieuwe gekocht. Na een maandje of 2 , deed de mic/knop het niet meer. En ik heb het dus vervangen met een nieuwe oordopjes van Apple. In de hoop dat het bij de oordopjes ligt want ik hoorde nog wel muziek. Het was inderdaad zo. Maar na 2 dagen gebruik kan ik nu ook de mic/knop van de nieuwe paar niet meer gebruiken. Gaat het zo snel kapot? Of is er iets aan de hand met de software of hardware van iphone? Ik heb wel recentelijk de software upgedate, maar hij deed het daarna nog wel 1 dag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone 4g geluids knoppen doen het niet. | edjohan | iPhone algemeen | 3 | 26-10-10 00:12 |
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet | bladearrows | iPhone algemeen | 1 | 04-01-10 08:53 |
Beltonen doen het niet | ElzeBerends | Archief | 4 | 26-12-09 21:28 |
Applicaties doen het niet? | sjoerd.aarts | iPhone Apps | 5 | 08-11-08 23:00 |
iPhone ringtones doen het niet via speaker, wel via headphones | Jellevdwerff | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-04-08 20:10 |
|
|