Mijn iphone Scrolt niet bij mijn telefoonlijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oii ,, ik gaf mijn iPhone aan mijn nicht en toen ik hem terug kreeg deed die het goed voor da ik iemand wou belle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone Scrolt niet bij mijn telefoonlijst
Oii ,,
ik gaf mijn iPhone aan mijn nicht en toen ik hem terug kreeg deed die het goed voor da ik iemand wou belle en naar mijn telefoon lijst ging Ö ik kan niet meer scrollen op mijn telefoonlijst PLzz help mij ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dingen die je kunt proberen (van eenvoudig tot wat lastiger )
* iPhone eens opnieuw opstarten * iPhone een harde reset geven (Home- en Lock/Awake-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt) * iPhone herstellen in iTunes * iPhone herstellen in iTunes en dan geen reservekopie terug zetten * iPhone herstellen in iTunes in Recovery Mode en dan geen reservekopie terug zetten * iPhone herstellen in iTunes in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten PS, deze meeste begrippen staan uitgelegd in de Wiki
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ik kan geen app downloaden
Oii
Njha ik kan geen app downloaden via cydia... en vorig week kon da wel wa moet ik doen of insatelen ?? |
|
|||
|
|||
Sorry dat ik het zeg maar soms denk ik dat kinderen beter geen iphone kunnen nemen.Iphone is iets om zuinig op te zijn omdat het een zeer geavanceerd apparaat is .
Niet rot bedoeld hoor maar jullie verklooien dat ding zelf met al dat gepruts. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS | dennis33 | iPhone algemeen | 0 | 23-09-10 01:00 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? | maurice1991 | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 20:06 |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
Hulp nodig bij mijn iPhone Enquete! (voor mijn ondernemingsplan) - 5 min. | Berend44 | Archief | 2 | 05-10-09 13:57 |
|
|