Iphone zwarte strepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone sinds maart 2009 dus er zit nog garantie op. Sinds een paar dagen komen er horizontale zwarte strepen maar het word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone zwarte strepen
Ik heb mijn iphone sinds maart 2009 dus er zit nog garantie op.
Sinds een paar dagen komen er horizontale zwarte strepen maar het word steeds meer. wat moet ik er mee doen. hij is gejailbroken moet ik hem dan naar update naar 3.1.2? want er staat nu nl. 3.1 op Laatst gewijzigd door maassluis; 01-01-10 om 16:17. Reden: firmwire was geen 3.0 maar 3.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Terug gaan waar de iPhone vandaan komt en garantie claimen.
Je zou eerst een restore van de firmware kunnen proberen maar denk zelf dat dat niks uithaalt.
|
||||
|
||||
sowiezo als je em ter reperatie aanbied ff een schone herstel doen , anders zeiken ze weer over dat ie een JB heeft .
|
|||
|
|||
Ik heb hem hersteld en ik ga ermee morgen naar de T-mobile shop!
|
|
||||
|
||||
laat ff weten hoe het afloopt .
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn iphone laat opsturen en ze kunne hem niet repareren krijg ik dan een nieuwe iphone in doos (met nieuwe oplader, oordopjes etcc...) of alleen een iphone iemand ervaring ermee bij t-mobile?
|
|
||||
|
||||
zo ver ik weet alleen een foon , toebehoren zijn niet inbegrepen .
|
|
|||
|
|||
Vandaag inmiddels naar T-mobile shop geweest ze zeiden dat het ongeveer 2 weken gaat duren de reparatie of ik krijg een nieuwe thuis gestuurd!
|
|
||||
|
||||
Okejj laat me horen hoe dat gaat. Ben ook wel nieuwschierig hoe de service van tMobile is.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als ie begint met 5kxxxxxxx dan is het een gerufurbisched , maar die zijnniet van nieuw te onderscheiden .
|
|
|||
|
|||
Nog niets gehoort van Tmobile ik denk dat ik over een week of 2 wel wat te horen krijg.
|
|
|||
|
|||
Vandaag is me iPhone geleverd!
Serie nr begint met 5K... dus het is een gerufurbisched maar hij lijkt wel dat ie nieuw is |
|
||||
|
||||
het probleem is al opgelost maar wist je ook dat je recht heb op een leen toestel wanneer je eigen iphone weg is
|
|
|||
|
|||
maak niet uit ik had nog een nokia liggen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen ) | wjl | iPhone algemeen | 3 | 10-10-10 19:02 |
Witte iphone 3gs heeft bruine strepen | ikbensven22 | iPhone algemeen | 14 | 15-11-09 17:12 |
iPhone groene strepen | Blaster | iPhone algemeen | 6 | 16-11-08 16:46 |
|
|