2vragjes (iPhone 3G) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb nog even 2 vraagjes, hehe.. telkens als ik mijn iPhone aansluit op iTunes, of iets aanvink bij Winterboard, gaat mijn iPhone 2x ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2vragjes (iPhone 3G)
hallo,
ik heb nog even 2 vraagjes, hehe.. telkens als ik mijn iPhone aansluit op iTunes, of iets aanvink bij Winterboard, gaat mijn iPhone 2x trillen.. kan je dat uitzetten? ik heb een 3G, maar kan je daar de camere opzetten van de 3Gs? (dus met filmen erbij??) mvg, Levi Robben! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat je iPhone op stil?
|
|||
|
|||
ja hij staat op stil, maar het trillen heb ik uitgezet(Settings/Instellingen), maar hij blijft dus trillen...
|
|
||||
|
||||
als je hem op bellen zet, trilt ie dan nog?
|
|
|||
|
|||
Nee, dan doet hij dat niet meer.
maar het gaat erom dat als ik s avonds naar bed ga (en ik hem op stil zet) hij gaat trillen.... |
|
||||
|
||||
is normaal en er is volgens mij wel een programmaatje voor te filmen maar dat is niet super, camera daadwerkelijk overzetten gaat niet lukken
|
||||
|
||||
Installeer cycorder voor filmen vanuit cydia. het heeft een belachelijke kwaliteit maar dat is met alle film progjes op iphone cycorder is de beste die er is.
|
|
|||
|
|||
hartelijk bedankt,
het werkt allemaal! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|