Correctie doorvoeren bij foute code? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraag ivm een correctie doorvoeren wanneer een foute code is ingegeven ik bedoel ik bel een bepaald telefoonnummer vervolgens moet ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Correctie doorvoeren bij foute code?
ik heb een vraag ivm een correctie doorvoeren wanneer een foute code is ingegeven
ik bedoel ik bel een bepaald telefoonnummer vervolgens moet ik een code ingeven wanneer ik nu een fout cijfer intik kan ik dit niet corrigeren omdat er geen backtoets is voorzien ...iemand een oplossing ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan zoiezo niet, die DTMF tonen worden direct verstuurd naar de centrale en kan je met geen 1 telefoon corrigeren.
|
|
|||
|
|||
iphone
ok bedankt
|
|
||||
|
||||
Wil je de volgende keer ook even een betere topic titel gebruiken?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Code 29 error bij update naar IOS 4.1 op 3GS | woeliewoelie | iPhone algemeen | 7 | 07-01-11 13:57 |
Ipad is geblokeerd 3x foute code | bobby81 | iPad algemeen | 2 | 30-12-10 23:26 |
Code nodig bij sync | Bartoes | iTunes | 1 | 02-07-10 22:49 |
Unlock code werkt niet meer bij slide | Spete | Archief | 3 | 27-11-08 22:55 |
ERROR CODE(s) ??? FOUTE UPDATE/DOWNGRADE | STAPPER | Archief | 5 | 17-02-08 13:56 |
|
|