iphone start niet meer na batterij vervangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb net mijn batterij vervangen van mijn iphone. Daarna wou ik het opladen een aanzetten maar het lukt niet. Krijg apple logo en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone start niet meer na batterij vervangen
Hallo
Ik heb net mijn batterij vervangen van mijn iphone. Daarna wou ik het opladen een aanzetten maar het lukt niet. Krijg apple logo en daarna gaat het weer weg. Als ik het niet aan de lader heb doet hij helemaal niks. Alleen als het is aangesloten aan de lader, krijg ik ff apple logo.. Weet iemand wat ik kan doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt er op dat hij niet goed is aangesloten, let er vooral goed op dat aansluitingen elkaar niet raken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer na vervanging batterij | RJS | iPhone algemeen | 10 | 05-01-18 22:35 |
Iphone 3G batterij vervangen | bluecola | iPhone algemeen | 5 | 30-12-10 22:50 |
iPhone: iPhone 4 (fw: 4.2.1) start niet na uitvalleen batterij | Sample86 | Jailbreak | 13 | 29-12-10 21:32 |
Vervangen batterij Iphone 3g 16g | landen1970 | iPhone algemeen | 3 | 22-12-10 20:09 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
|
|