//

mail sluit spontaan na een paar seconden

mail sluit spontaan na een paar seconden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Als ik mail opstart sluit het na een paar seconden terug spontaan af. Er worden wel mails opgeladen . Ik heb sinds een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-10, 22:01
applespider applespider is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Post mail sluit spontaan na een paar seconden

Beste,

Als ik mail opstart sluit het na een paar seconden terug spontaan af. Er worden wel mails opgeladen . Ik heb sinds een paar dagen de 3GS. Reeds een restore gedaan , maar lost niks op.
Iemand hetzelfde probleem en een oplossing ?

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-10, 18:18
rene.schuurman rene.schuurman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door applespider Bekijk bericht
Beste,

Als ik mail opstart sluit het na een paar seconden terug spontaan af. Er worden wel mails opgeladen . Ik heb sinds een paar dagen de 3GS. Reeds een restore gedaan , maar lost niks op.
Iemand hetzelfde probleem en een oplossing ?

Bedankt
Helaas heb ik het zelfde probleem en ben er nog niet uit, heb jij misschien al een oplossing?
  #3  
Oud 13-01-10, 18:39
applespider applespider is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Thumbs up oplossing

Beste ,

Heb na lang zoeken het volgende gevonden :

On the iPhone

1. Tap the Settings icon and switch to airplane mode (just to make sure no other e-mails come in).
2. Still in Settings, Go to Mail, Contacts, Calendars and tap Fetch New Data and tap Push to "Off" and go back to Mail, Contacts, Calendars.
3. Tap "Preview" and change it to "None". I think this was the solution because it prevented the problem e-mail from opening again.
4. Turn the iPhone off and then back on again just to make sure.
5. Open Mail.
6. Go to the inbox and look for the culprit "Mail Delivery Failure" message.
7. Delete it by sliding over it (don't open it!).
8. Go back to the trash and and delete it again as in step 7.
9. Go back to your inbox - if it worked you will now be able to access your e-mail.
10. Turn off airplane mode and return your e-mail settings to the original settings. You also want to make sure the Mail Delivery Failure e-mail has been removed from your e-mail server (check with your e-mail service for details).

Dit heeft gewerkt bij mij !

Laatst gewijzigd door WDS001; 13-01-10 om 19:11. Reden: [/FONT][/COLOR] codes verwijderd
  #4  
Oud 13-01-10, 20:14
rene.schuurman rene.schuurman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Heeeeeeel erg bedankt voor je snelle reactie, nu wist ik waar ik het in moest zoeken, ik heb mezelf gewoon 50 nieuwe emails verstuurd, waardoor ik in ieder geval zeker wist dat er allemaal nieuwe mails in me Iphone stonden, waarna het probleem was opgelost.
Je kunt je niet voorstellen hoe goed je me hebt geholpen net een dag voordat ik op vakantie ga.
  #5  
Oud 21-01-10, 14:43
chretienne chretienne is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door applespider Bekijk bericht
Beste ,

Heb na lang zoeken het volgende gevonden :

On the iPhone

1. Tap the Settings icon and switch to airplane mode (just to make sure no other e-mails come in).
2. Still in Settings, Go to Mail, Contacts, Calendars and tap Fetch New Data and tap Push to "Off" and go back to Mail, Contacts, Calendars.
3. Tap "Preview" and change it to "None". I think this was the solution because it prevented the problem e-mail from opening again.
4. Turn the iPhone off and then back on again just to make sure.
5. Open Mail.
6. Go to the inbox and look for the culprit "Mail Delivery Failure" message.
7. Delete it by sliding over it (don't open it!).
8. Go back to the trash and and delete it again as in step 7.
9. Go back to your inbox - if it worked you will now be able to access your e-mail.
10. Turn off airplane mode and return your e-mail settings to the original settings. You also want to make sure the Mail Delivery Failure e-mail has been removed from your e-mail server (check with your e-mail service for details).

Dit heeft gewerkt bij mij !
Ik had precies hetzelfde probleem en de helpdesk van t-mobile had geen idee waar te zoeken! Mail werkt nu weer prima. Thanks a lot!
Chretienne
  #6  
Oud 15-03-10, 21:40
Ruudg Ruudg is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Ook bij mij heeft het gewerkt, tjonge wat een zoekwerk totdat ik me op dit forum had aangemeld

Thanks Ruud
Reageren

Labels
mail sluit spontaan



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ophalen mail (IMAP) mislukt sinds een paar dagen solumipse iPhone algemeen 8 04-01-11 19:42
Safari sluit af naar 5 seconden ! MyCrackPod iPhone algemeen 6 11-09-10 20:40
mail crasht na enkele seconden elco iPhone algemeen 0 21-02-10 12:57
mail sluit spontaan bds iPhone algemeen 0 19-01-10 11:48
iPhone sluit spontaan af Minichael iPhone algemeen 6 30-12-09 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.