Dillema of niet? HELP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend ben ik met mijn domme hoofd door het ijs gezakt. Mijn iphone heeft nu dus waterschade. Ik heb gehoord dat het bij apple te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dillema of niet? HELP
Vanochtend ben ik met mijn domme hoofd door het ijs gezakt. Mijn iphone heeft nu dus waterschade. Ik heb gehoord dat het bij apple te veel gaat kosten en bij 3d party iets van 200 -150. nu is het zo dat ik in september 2008 mijn abbo heb afgesloten. mag je nou 2 maanden van te voren een nieuw toestel? of is dat maar een gerucht. zal ik hem reparen of wachten tot juli? iemand anders mischien nog een geniaal idee? x
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je mag zelfs 4maand van tevoren je abonnement verlengen en dus een nieuwe telefoon scoren. Of dat handig is valt natuurlijk te bezien, met een nieuwe iPhone die waarschijnlijk pas rond juni/juli zijn intrede zal doen.
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ervaringen
|
|||
|
|||
Je kan toch gebruik maken van lost and found ofzo. Je moet dan een nieuwe Abo afsluiten en krijgt dan nu al een nieuw toestel.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit soort dingen lijkt mij de grootste nachtmerrie Maar voor 200 euro kan je geen nieuwe iPhone kopen dus ik zou hem wel repareren als ik jou was. Ondanks je een nieuwe phone mag uitzoeken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Jailbreak en Unlock dillema | Typ 81 | Unlock | 0 | 03-12-10 19:19 |
iPhone dillema | iDavid | Koopinformatie Nederland | 2 | 15-05-08 19:45 |
|
|