Origineel simlock vrij? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil voor mijn zoon een origineel simlockvrije tweedehands iPhone kopen. Hoe kan ik zien dat de telefoon origineel simlockvrij is. In mijn eigen oude ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Origineel simlock vrij?
Ik wil voor mijn zoon een origineel simlockvrije tweedehands iPhone kopen. Hoe kan ik zien dat de telefoon origineel simlockvrij is. In mijn eigen oude iPhone kon ik dat niet meer zien, omdat ik geen Cydia en dergelijke meer gebruikte.
Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als er in de iPhone Cydia zit, is hij gejailbreakt.
En de meeste mensen die hun iPhone hebben gejailbreakt doen ook meteen simlockvrij, of anders ga je naar die gene toe waar je de iPhone wilt halen en kun je eventueel vragen of je je simkaart er voor heel even mag in doen om te checken of hij wel echt simlockvrij is |
|
||||
|
||||
Gewoon de firmware (laten) herstellen, je eigen (niet T-Mobile) sim kaart erin doen en de iPhone opstarten. Wordt je sim kaart herkent en kan je bellen is hij simlock-vrij
|
|||
|
|||
Dat is wat ik ongeveer bedoelde bedankt voor het verbeteren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simlock vrij? | Mike88 | Unlock | 8 | 27-01-11 17:36 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Origineel Simlock vrij (iPhone niet herkend in Itunes) | vr6only | iTunes | 21 | 04-12-09 08:22 |
|
|