//

Nog maar eens een scheur in de kast 3GS 32Gb

Nog maar eens een scheur in de kast 3GS 32Gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde hem jullie niet onthouden Fraaie scheur op door mij nog niet eerder geziene plaats. Balen natuurlijk, en ik weet nog niet of het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-10, 23:04
Dutch Moose Dutch Moose is offline
• iOS 11.0
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 24
Cool Nog maar eens een scheur in de kast 3GS 32Gb

Ik wilde hem jullie niet onthouden Fraaie scheur op door mij nog niet eerder geziene plaats. Balen natuurlijk, en ik weet nog niet of het onder garantie hersteld wordt maar dat kan eigenlijk niet anders. Opvallend is wel dat hij scheurt vanuit het zwakke punt, nl. de rand van de slotopening.

Nu weer op op pad met de 1G en boy... wat is die traag in vergelijking met mijn 3GS. Ik was het haast vergeten hoe veel sneller die 3gs is. Maar eigenlijk is er verder geen verschil... draai op de 1g gewoon dezelfde software als op de 3gs, ja zelfs Navigon icm Roqy BT. Als ik dan toch wat mis is het een fatsoenlijk videootje maken... Maken lukt wel, kwaliteit is alleen niet naar mijn zin.

En dan nu het scheurtje:

Laatst gewijzigd door Dutch Moose; 25-09-17 om 12:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? chronoz Archief 5 13-04-10 17:36
iPhone 3Gs 32GB Black Doet Helemaal Niks,(niet eens opladen) BGP iPhone algemeen 3 05-11-09 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:41.