SMS namens anders nummer verstuurd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Een vriend van me heeft gisteren een 3G overgenomen van iemand anders. Probleem wat er nu speelt is dat wanneer hij mij een sms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS namens anders nummer verstuurd
Hoi,
Een vriend van me heeft gisteren een 3G overgenomen van iemand anders. Probleem wat er nu speelt is dat wanneer hij mij een sms stuurt, dat ik deze van een heel ander nummer ontvang dan zijn nummer. Dus als ik antwoord, krijgt dan ook iemand anders mijn bericht. Is dat een instelling die je op je Iphone kan aanpassen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Denk het niet.
Als hij belt verschijnt wel zijn juiste nummer en volgens mij was spoofapp alleen om je nummer te faken tijdens bellen... |
|
|||
|
|||
waarschijnlijk heeft het te maken met de MMS berichten. Zet die eens uit in je instellingen en dan opnieuw proberen.
Hij zal waarschijnlijk niet op FW3.1.2 zitten denk ik zo... |
|
|||
|
|||
Ik heb hier wel een vraagje over.
Ik wil wel graag namens een ander nummer smsen. Dan wil ik zelf graag het nummer kiezen. Weet iemand of dit kan? ik heb een iphone 3gs en hij is gejailbreakt ofzo. Alvast bedankt!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verstuurd automatisch sms! | astramen | iPhone algemeen | 5 | 05-11-10 12:29 |
België: Krijg geen sms verstuurd.(Errror sending message) | Ghoesss | Overige providers België | 11 | 31-10-09 09:25 |
Vodafone: Groeps SMS wordt verstuurd als MMS | rTunes | Vodafone | 2 | 09-07-09 14:36 |
Officiele 3G verstuurd geen SMS | paalpizzle | iPhone algemeen | 13 | 25-01-09 21:18 |
geldigheid sms verstuurd vanaf iPhone instellen? | ArnoNijhof | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-06-08 19:10 |
|
|