display blokkade bij bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij vertellen hoe het komt dat mijn display niet meer uitgaat als ik een gesprek aanneem? toen mijn 3GS nieuw was (nu 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
display blokkade bij bellen
wie kan mij vertellen hoe het komt dat mijn display niet meer uitgaat als ik een gesprek aanneem?
toen mijn 3GS nieuw was (nu 3 weken) ging mijn display op zwart als ik een gesprek aannam zodat je geen knopjes aan kon raken en je gesprek uit kan vallen. Nu doet hij dat niet meer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Houd je wel je hand of je hoofd er tegen aan? Naast de speaker zitten namelijk sensoren.
|
|
|||
|
|||
Geweldig, je moet inderdaad echt je oor tegen het scherm drukken vlak naast de speaker.
Hartstikke bedank. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem bij automatisch roteren van display | Nickhelsen | iPhone algemeen | 1 | 14-05-11 10:22 |
Problemen met display tijdens bellen | PearLRoX | iPhone algemeen | 4 | 12-08-10 11:23 |
contact geg op display bij inkomende oproep | bartjansen | Archief | 1 | 18-04-08 20:16 |
|
|