Bellen/gebeld worden doet het niet na 3.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Vandaag heb ik mijn iphone geupgraded naar firmware 3.13, en sindsdien doet bellen/gebeld worden en gesmses worden het niet. Wel kan ik nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen/gebeld worden doet het niet na 3.1.3
Beste mensen,
Vandaag heb ik mijn iphone geupgraded naar firmware 3.13, en sindsdien doet bellen/gebeld worden en gesmses worden het niet. Wel kan ik nog smsjes versturen. Het enige probleem hiervoor dat ik heb gehad is dat een sync vastliep.. Ik heb hem maar teruggebracht ter reparatie, maar hebben andere mensen ook dit probleem gehad en misschien weten op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden | Martijnzzz | iPhone algemeen | 10 | 08-02-11 20:18 |
Vodafone: wel bellen, niet gebeld worden | ssteve | Vodafone | 26 | 28-12-09 19:26 |
Niet bellen/gebeld worden | OG34a | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-10-09 10:18 |
kan niet gebeld worden, wel bellen | superzemie | Unlock [archief] | 1 | 08-03-08 08:20 |
Bellen via keypad en gebeld worden werkt niet | Shanti | Archief | 2 | 03-03-08 20:14 |
|
|