pijltjes vóór mailbericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, In mijn postvak in, als ik heb gereageerd op een binnengekomen mail, dan verschijnt er in de lijst vóór de ontvangen bericht soms een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pijltjes vóór mailbericht
Hoi,
In mijn postvak in, als ik heb gereageerd op een binnengekomen mail, dan verschijnt er in de lijst vóór de ontvangen bericht soms een krom pijltje (pijltje die je moet selecteren om te reageren) of een rechte pijl, waarvan de scherpe kant wijst naar het bericht. Nou vraag ik mij af wat het vershil is tussen de twee pijltjes. Weet één van jullie dit? Keob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hiermee wordt aangegeven of een bericht is doorgestuurd (recht pijltje) of beantwoord (krom pijltje)
• iPhone 2G FW 1.1.2 t/m 3.0 (JB + hacktivation) • iPhone 3GS FW 3.0 t/m 4.3.1 (JB) • iPhone 4 FW 4.3.1 t/m 4.3.3 • iPad firmware: 3.2 t/m 4.3.3 Laatst gewijzigd door DOTSY; 12-02-10 om 16:21. Reden: Pijltje was verkeer om |
|
|||
|
|||
duidelijk. Thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Linker + Rechter pijltjes toets | eugje | iPad algemeen | 1 | 18-02-11 20:31 |
Ik mis de pijltjes toetsen | aevries | iPad algemeen | 12 | 06-08-10 11:33 |
|
|