Gebruik meten Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even in het verlengde van de korte discussie hierover op Home (waar het m.i. niet de juiste plaats is voor een verdere discussie): Op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruik meten Iphone
Even in het verlengde van de korte discussie hierover op Home (waar het m.i. niet de juiste plaats is voor een verdere discussie): Op de Iphone wordt via 'Instellingen', 'Algemeen', 'Gebruik' onder 'Gegevens mobiele netwerk' de hoeveelheid MB aangegeven die zijn ontvangen en verstuurd met je Iphone. De vraag is nu of bij deze metingen ook Wi-Fi van bijv. thuis wordt meegeteld, of dat het alleen om MB's gaat die via 3G (en/of GPRS) zijn ontvangen/verstuurd. En tellen hotspots mee of andere al dan niet gratis Wi-Fi verbindingen? E.e.a. is van belang als je de grens nadert van het maximale aantal MB's dat je mag downloaden. Mijn T-mobile Web 'n Walk plus staat max. 2 GB toe (daarna wordt de snelheid verminderd), maar niet duidelijk staat aanegeven of dit 2 GB per dag, week, maand of jaar is. Waarschijnlijk per dag. Graag alleen antwoord als je het weet, voor wat je 'denkt' koop ik niet zo veel.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
2gb is per maand. Net als je per maand een aantal belminuten hebt en smsjes hebt
|
|
|||
|
|||
Dat vermoedde ik al, maar grappig is dat het in de tarieflijst van T-mobile wel erg onduidelijk staat (Web 'n Walk): 'Tot 2 GB. Uw verbruik wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan, na 2 GB wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 384/64 KBps.' Een argeloze lezer zou al gauw uit kunnen gaan van 2 GB per dag, en juridisch m.i. ook nog sterk staan.
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ervaringen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kun je ook meten met een IPhone? | noortapple | iPhone Apps | 2 | 01-01-10 23:34 |
|
|