Wat te doenbij het volgende scherm? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat te doen bij het volgende scherm? Hoi iedereen.. Ter info: iPhone s/nr xxx47 StealthSim incl. Vodafone chip Firmware 1.1.1 Na het inschakelen van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Wat te doen bij het volgende scherm?
Hoi iedereen.. Ter info: iPhone s/nr xxx47 StealthSim incl. Vodafone chip Firmware 1.1.1 Na het inschakelen van de iPhone krijg ik alleen het volgende te zien. Wie weet wat ik moet doen? ![]() Laatst gewijzigd door igregnl; 22-01-08 om 02:09. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de iPhone aanschakelen aan je pc/mac zodat hij verbinding kan maken met itunes.
wrs een restore moeten doen als ik zo bekijk. zijn er dingen die je juist hiervoor had gedaan/veranderd ? mvg |
|
||||
|
||||
![]() heel simpel: dat scherm betekend dat je het forum en de wiki moet lezen
![]()
|
||||
|
||||
![]() hehe
![]() en niet in paniek graken ! dat helpt ook al veel |
|
|||
|
|||
![]() haha nou paniek is er niet. Meer irritatie. kHeb 'm eindelijk en dan dit
![]() ik heb m geleverd gekregen met 1.1.2 kon alles gebruiken behalve tel ivm simlock (had 'm geunlocked moeten ontvangen) heb toen gedowngrade naar 1.1.1 en wilde appsnapp installeren (jailbreakme.com). kreeg toen de blauwe ? na de reset kreeg ik dit. heb ook geprobeerd 1.1.2 weer erop te installeren maar dan krijg ik het zelfde scherm te zien alleen met "slide for emergency" erbij. als ik m aansluit aan itunes moet ik een nieuwe firmware installeren. zodra ik 1.1.2 erop plaats krijg ik in itunes dit te zien ![]() ik weet dus niet wat ik moet doen. Laatst gewijzigd door igregnl; 22-01-08 om 08:57. |
|
||||
|
||||
![]() eum
ben je zeker dat her 1.1.2 is ? want bij 1.1.3 is nu de standaard download. |
|
|||
|
|||
![]() Ja ik heb namelijk shift - herstel gedaan
en heb toen zelf het bestandje geselcteerd |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb zelf dit nog gevonden...
![]() is volgens mij ook de oplossing.. thnx in ieder geval... iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat betekend dat witte pijltje rechtsboven in het scherm? | stefonline | Archief | 3 | 09-08-10 12:53 |
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 | seminifeer | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 07:59 |
|
|