Raar icoon naast batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al een paar weken een blauw driehoekje met een uitroepteken naast mijn batterij staan. Heb alles al uitlopen spitten maar nog steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Raar icoon naast batterij
Ik heb nu al een paar weken een blauw driehoekje met een uitroepteken naast mijn batterij staan.
Heb alles al uitlopen spitten maar nog steeds niet kunnen achterhalen wat het is waar het goed voor is en hoe ik het weg krijg! Wie weet er meer over?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
geprobeerd maar ook alles wat in deze link gezegd wordt werkt helaas niet.
Iemand anders een oplossing?? |
|
||||
|
||||
Wat heb je dan precies gedaan?
Het icoon is Lockinfo gerelateerd en je kunt notifications van lockinfo dus uitzetten in je instellingen (instellingen - lockinfo - plugins - notifications - enabled op 0), een respring van je springboard lost het probleem ook (tijdelijk) op. |
|
|||
|
|||
Je hebt nog ongelezen berichten van lockinfo staan, verwijder deze en het driehoekje is weg.
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een raar teken naast batterij icoon Ipod touch IOS4.1 | sponic2 | Archief | 3 | 22-11-10 20:17 |
Raar icoontje naast batterij | hammie123 | Archief | 3 | 30-10-10 14:41 |
Raar teken naast de datum | geraaar | Archief | 1 | 02-10-09 21:33 |
Vreemde Icoon naast mijn Batterijinfo icoon | torat | iPhone algemeen | 9 | 16-04-08 18:31 |
Wat is G icoon naast provider? | iMartijn | Archief | 4 | 19-03-08 17:24 |
|
|