//

iPhone wordt zeer warm op moment ik een simcard insteek...

iPhone wordt zeer warm op moment ik een simcard insteek... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden ik heb sinds een 2tal maanden een iPhone 3GS 32GB nog met 05.11.07 baseband. Perfect kunnen jailbreaken en unlocken vanaf begin. Nu sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-10, 19:29
CoolGadget CoolGadget is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 9
Question iPhone wordt zeer warm op moment ik een simcard insteek...

Beste forumleden

ik heb sinds een 2tal maanden een iPhone 3GS 32GB nog met 05.11.07 baseband.
Perfect kunnen jailbreaken en unlocken vanaf begin.
Nu sinds een week of 2 begint mijn iPhone heel snel zeer warm te worden, en loopt mijn batterij al na een 4tal uurtjes leeg.
Ik heb dan de iPhone hersteld met de originele firmware 3.1.2 en enkel blackrain gedraaid om te jailbreaken en te unlocken. Voor de rest heb ik niks ander geïnstalleerd. Dan heb ik hem enkele dagen laten liggen zonder simcard. En niks aan de hand. Normaal batterij verloopt, geen warmte te bespeuren etc...
Maar zodra ik mijn simkaart erin stopt, dan loopt ie binnen de korste keren gelijk warm aan, en zie je de batterij leeglopen als sneeuw voor de zon...

Weet iemand aan wat dit kan liggen? Kan iemand me helpen? Of heb ik nu een heel dure iPod? Ik heb al via de zoekfunctie gezocht, en zag wel enkele topics over warme iPhones. Maar vind niet echt dadelijk een oplossing.
Ook de eerste maand, had ik dit probleem nooit, nog maar sinds een 2 tal weken...

tnx for the help

Gr
Erik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Wordt Warm NickSons iPhone algemeen 3 10-08-10 20:05
iPhone 3GS wordt warm pvdj446 iPhone algemeen 37 11-06-10 23:42
iPhone 3Gs 32 wordt warm in broekzak elkoster Archief 1 02-09-09 17:29
iphone wordt heel warm jonathan1993 iPhone algemeen 16 14-09-08 15:00
iPhone wordt erg warm erikdee iPhone algemeen 1 10-02-08 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.