//

Update 3.1.3. Iphone terug naar fabrieksinstellingen

Update 3.1.3. Iphone terug naar fabrieksinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op mn Iphone (16GB 3G) gister pas de update 3.1.3 geinstalleerd en kreeg de melding dat mn Iphone terug moest naar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-02-10, 10:59
a2xnet a2xnet is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Exclamation Update 3.1.3. Iphone terug naar fabrieksinstellingen

Hallo,

Ik heb op mn Iphone (16GB 3G) gister pas de update 3.1.3 geinstalleerd en kreeg de melding dat mn Iphone terug moest naar de fabrieksinstellingen. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik niet een reserve-kopie terug kan zetten. Op zich werkt dit wel, maar het lijkt alsof mn kopie "leeg" is. Alles is weg, behalve m'n foto's. Hij doet er ong 4min over om terug te zetten, maar helaas. Heb verschillende berichten gelezen, ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.
Heb ook geprobeerd om hem in de DSU modus te herstellen, maar helaas met hetzelfde resultaat.
Hoe krijg ik mijn contactpersonen en smsjes terug?

Anybody?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-10, 11:36
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Als je geen andere / goede reservekopie hebt, dan heb ik slecht nieuws voor je : gaat dan niet meer lukken om het terug te zetten....
  #3  
Oud 22-02-10, 11:45
a2xnet a2xnet is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Daar was ik al bang voor......en dat allemaal door zo'n $%@#$&update
Jammer dat er bij zo'n mooie tel, zo'n verrot programma als Itunes hoort....al vaker problemen gehad, maar nu ben ik er helemaal klaar mee.
Geen nieuwe Iphone meer voor mij straks!

Thnx voor je reply
  #4  
Oud 22-02-10, 11:51
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je kunt even kijken of er nog een "oudere" backup is die wel in orde is. Kijk even bij de instellingen van iTunes. Daar zit ergens een tabblad waar je je backup(s) kunt zien.
  #5  
Oud 03-03-10, 11:40
Arzum Arzum is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb gisteren me iphone zitten herstellen. hij heeft wel een reserver kopie gemaakt. maar hoe haal ik dat terug? want al mijn spellen foto;s zijn nu weg.

Kan iemand me helpen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fabrieksinstellingen na update naar iOS 4.3 rsnhakan iPhone algemeen 2 20-03-11 00:21
Terug naar fabrieksinstellingen na milsukt herstel PRosenberg iPhone algemeen 0 18-03-11 09:32
Problemen met terug naar fabrieksinstellingen i3g iPhone algemeen 8 15-09-10 21:36
Hoe kan de iphone weer terug naar de originele fabrieksinstellingen? eric.soul iPhone algemeen 7 19-10-08 13:20
terug naar fabrieksinstellingen, reflash obionenairobi Archief 3 22-07-08 21:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.