Volgorde email accounts veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb meerdere accounts op mijn Iphone, stel A, B, C, D Deze staan nu echter in voor mij verkeerde volgorde; D,A,C,B Ik heb zowel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Volgorde email accounts veranderen
Ik heb meerdere accounts op mijn Iphone, stel A, B, C, D
Deze staan nu echter in voor mij verkeerde volgorde; D,A,C,B Ik heb zowel via Itunes als op de Iphone geprobeerd deze volgorde te veranderen. In de MAC staan ze goed, dus heb geprobeerd om de instellingen op de Iphone te "overschrijven" maar dat werkt niet voor mijn doel. Heb gezocht op "email accounts volgorde" en "volgorde accounts" maar kon niks vinden. Mijn Iphone is niet-jailbroken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mss even opnieuw in de volgorde instellen die jij wilt op je iphone???????
je kan wel een email account als hoofd account instellen dacht ik op je iphone veel suc6 ermee Laatst gewijzigd door mrfred; 09-03-10 om 22:54. Reden: woord vergeten |
|
||||
|
||||
Mrfred, het probleem is juist dat ik die volgorde niet weet te veranderen
(Je kan idd een voorkeurs account instellen.) Niemand? |
|
|||
|
|||
mcno
ik denk dat het niet anders kan dan wat je nu hebt behalve dan die voorkeurs account ik zou zeggen zoek nog eens goed op het forum of anders onder wiki of beginners veel suc6 |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde ervaren en vind het ook erg irritant, maar de volgorden van je email-accounts is helaas niet te veranderen.. Je zal alle accounts kunnen verwijderen en dan op de juiste volgorde toevoegen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Zo heb ik het nu gedaan...in de volgorde naar wens opnieuw installeren. Beetje dom, maar zo lijkt het wel te werken. Misschien dat in een volgende update, in 2020 of zo, het eens een keer mogelijk is te schuiven met de volgorde ;-)
|
|
||||
|
||||
Whahaha, da's wel een manier
En aangezien er geen 100 adressen zijn en ik IMAP gebruik zeker een logische work around |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik de volgorde van (mail) accounts aanpassen? | XIII | iPhone algemeen | 3 | 06-04-11 13:20 |
Ophalen email meerdere accounts | Leonk | iPhone algemeen | 2 | 29-10-10 11:33 |
2 email accounts | boobsession | iPhone algemeen | 0 | 19-10-10 15:00 |
Volgorde applicaties veranderen | Mike1975 | Archief | 3 | 27-01-09 16:28 |
Summerboard volgorde veranderen | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 16 | 12-11-07 23:17 |
|
|