Activeren amerikaanse iPhone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, ik heb een vraag. Is het mogelijk Mijn iPhone uit us officieel te activeren zonder abbo met Originele AT&T sim? Alvast bedankt, -Roger...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeren amerikaanse iPhone.
Beste allemaal,
ik heb een vraag. Is het mogelijk Mijn iPhone uit us officieel te activeren zonder abbo met Originele AT&T sim? Alvast bedankt, -Roger |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgende keer is er ook een zoekfunctie.
T-Mobile en Apple unlocken officieel alleen maar NL iphone's. Misschien kun je proberen een ander te laten bellen die een abbo heeft lopen bij T-Mobile let wel op dat het je geld kan kosten en dat de kans bestaat dat T-Mobile weigert en dat die gene dan geen unlock zelf meer uit kan laten voeren. Maar proberen kan altijd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sorry. Ik had beter moeten lezen toen ik het bericht plaatste ik kon hem ook niet meer verwijderen dus ik dacht laat het maar staan.
Ik hoop voor je dat je antwoordt snel zult hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
he roger is het jou al gelukt je iphone te activeren? zo ja! hoe dan? ik zit nu namelijk met het zelfde probleem Johan |
|
|||
|
|||
Jailbreaken met blackra1n activeert ook de iphone. Je zit dan wel met een tethered jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mij lukt het daar niet mee! kan het juiste prgramma niet vinden! en wat is tethered jailbreak. ben echt een leek in dit soort dingen! en werkt het wel bij eerste generatie iphones uit amerika? |
|
||||
|
||||
Probeer voor een eerste generatie iPhone (de 2G) een custom firmware 3.1.3. Is op dit forum te vinden: https://forum.iculture.nl/f14/i...-geupdate.html
Laatst gewijzigd door remundo7000; 25-05-10 om 18:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Amerikaanse iphone 2g | Sophie* | Jailbreak | 2 | 27-09-10 18:42 |
amerikaanse iphone activeren. | Rogerpro | iPhone algemeen | 1 | 04-05-10 16:20 |
amerikaanse iphone site | 96359635 | Archief | 1 | 28-01-10 22:39 |
amerikaanse iphone ? | tim2shane | Koopinformatie USA | 0 | 21-01-10 16:09 |
amerikaanse iphone 3g | thibi | Archief | 2 | 15-07-08 14:26 |
|
|