Internet uitzetten op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds twee dagen heb ik een iPhone 3G 16GB. Aangezien ik er een sim-only kaartje in heb, zonder onbeperkt internet, wil ik alle internetfuncties, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet uitzetten op iPhone
Hallo,
Sinds twee dagen heb ik een iPhone 3G 16GB. Aangezien ik er een sim-only kaartje in heb, zonder onbeperkt internet, wil ik alle internetfuncties, behalve Wi-Fi uitzetten. Nu heb ik op een dit forum al meerdere berichtjes gevonden over het uitzetten van internet op de Iphone Inmiddels uitgezet bij Instellingen > Algemeen > Netwerk - 3G - Datasoaming (de optie om GPRS/EDGE (dit is toch ook mobiel internet?) uit te zetten kan ik niet vinden) Toch gebruikt mijn Iphone mobiel internet als ik vergeet Wi-Fi aan te zetten. Zijn er oplossingen om internet definitief (maar wel ooit omkeerbaar) uit te zetten zonder te jailbreaken en kan dit stap voor stap beschreven worden? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet en applicaties uitzetten | Globox | iPhone algemeen | 6 | 03-08-11 15:03 |
Internet uitzetten | Lenvm72 | Odido (T-Mobile) | 8 | 12-06-10 15:06 |
Internet uitzetten | Geenstijl | Archief | 1 | 20-02-10 00:29 |
iPhone 2G internet uitzetten | I Jonkie I | iPhone algemeen | 1 | 08-01-10 20:31 |
Internet uitzetten? | Minthe | iPhone algemeen | 8 | 23-05-08 08:46 |
|
|