Ipod touch 3g waterpas stuk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipod touch 3g en de 'waterpas' is stuk. Ik kan geen spelletjes meer doen waar je met je ipod moet sturen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch 3g waterpas stuk
Hallo,
Ik heb een ipod touch 3g en de 'waterpas' is stuk. Ik kan geen spelletjes meer doen waar je met je ipod moet sturen, ik kan niks draaien, ik kan niks schudden. Soms doet die het opeens wel weer maar later is het weer stuk. Dus mijn vraag is, weet iemand wat ik eraan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Dingen die je kunt proberen (van eenvoudig tot wat lastiger )
* iPhone eens opnieuw opstarten * iPhone een harde reset geven (Home- en Lock/Awake-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt) * iPhone herstellen in iTunes * iPhone herstellen in iTunes en dan geen reservekopie terug zetten * iPhone herstellen in iTunes in Recovery Mode en dan geen reservekopie terug zetten * iPhone herstellen in iTunes in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten PS, deze meeste begrippen staan uitgelegd in de Wiki Als dat niet werkt, dan kan je beter even teruggaan naar de winkel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Kan je ipod/iphone stuk gaan door te jailbreaken | gufra | Jailbreak | 2 | 16-01-11 23:21 |
touch screen 1st gen stuk | arrian | Archief | 1 | 26-04-09 20:33 |
Waterpas voor de Iphone | Komkommer | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-01-08 15:17 |
|
|