iPhone loopt herhaaldelijk vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Ik heb al erg lang een iPhone en ben er dolgelukkig mee. Ik heb het apparaat ondertussen ook gejailbreaked. Het is een iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone loopt herhaaldelijk vast
Beste lezer,
Ik heb al erg lang een iPhone en ben er dolgelukkig mee. Ik heb het apparaat ondertussen ook gejailbreaked. Het is een iPhone 3G 16GB met 3.1. Ik heb bij het jailbreaken veel apps uit cydia geinstalleerd zoals orbit, element en heel veel andere programma's. Zou loop mijn iPhone herhaaldelijk vast als ik een bepaalde actie wil doen. Hij loopt namelijk vast bij: 1. Het volume veranderen bij een zwaarder spel (zoals Brothers in Arms 2) 2. Het proberen van het verplaatsen van de icon'tjes in het springboard. Bij beide acties loopt het apparaat compleet vast en krijg ik een melding van "mobile substruatie" of zoiets. Vervolgens gaat hij opnieuw uit en aan; erg storend. Nou heb ik het idee dat het van de Cydia programma's komt. Ik heb naar mijn idee te veel geinstalleerd. Wat wel belangrijk is dat ik geen multitasking programma's heb. Ik weet dat dat namelijk echt geheugen vreet. Mijn vragen zijn: 1. Waardoor kan dit probleem worden veroorzaakt? 2. Hoe kan ik de iPhone "resetten" (met behoud van jailbreak) 3. Hoe kan ik in 1 keer alle cydia apps verwijderen ? Ik hoop op wat goede en snelle reacties! Met vriendelijk groet, Theodoor Laatst gewijzigd door zorphion; 06-04-10 om 22:54. Reden: Vergeten af te sluiten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2. Beter om volledig naar fabrieksinstellingen te gaan en vervolgens weer te jailbreaken (op 3G vrij simpel te doen) 3. Is geen optie voor in Cydia....eigenlijk...zie punt 2. |
Labels |
cydia, resetten, vastlopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Iphone loopt vast. | ducky | Unlock [archief] | 27 | 04-03-08 16:38 |
iphone loopt vast | joey28_8 | Unlock [archief] | 2 | 24-02-08 16:21 |
iPhone loopt vast | Diviance | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-10-07 12:05 |
|
|