Labels verbergen (zonder winterboard) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben bezig geweest om de interface van m'n iPhone te tweaken zonder winterboard. Lukt allemaal prima maar 1 ding lukt me niet. In winterboard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Labels verbergen (zonder winterboard)
Ik ben bezig geweest om de interface van m'n iPhone te tweaken zonder winterboard. Lukt allemaal prima maar 1 ding lukt me niet.
In winterboard heb je de optie om de docked & undocked icon labels te verbergen... Weet iemand een manier hoe ik dit "handmatig" kan doen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tenzij er een app voor is in cydia lijkt dit mij de enige mogelijkheid:
/System/Library/CoreServices/Springboard.app/Dutch.lproj (of een andere.lproj map naargelang de taal van je iPhone) Daar staat de file LocalizedApplicationNames.strings Daar kan je de namen wijzigen (of niets invullen en dus verwijderen). <key>Naam Applicatie</key> <string>hier staat de naam die weergegeven is op je iPhone en je dus moet wijzigen</string> Enkel wijzigen wat tussen <string></string> staat. Vergeet niet eerst een backup te maken van die file. Laatst gewijzigd door Bomans; 07-04-10 om 10:25. |
|
||||
|
||||
Dank je wel! Ik neem aan (aan het pad te zien) dat dit alleen voor Apple eigen applicaties (SMS, Safari, iPod, etc) is?
Ik zal vanavond eens kijken. Ik neem aan dat ik de "LocalizedApplicationNames.strings" gewoon in Notepad moet openen? Laatst gewijzigd door Bomans; 07-04-10 om 10:53. |
|
||||
|
||||
Kan dat niet met de Cydia app Rename? Als je daar nu is de naam veranderd naar niets?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het liefste maak ik geen gebruik van andere applicaties. Maar ik zal het in overweging nemen
Weet iemand wat er gebeurd als je in winterboard het hide (un)docked labels aanvinkt? Ik neem aan dat dit ook handmatig moet kunnen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Verander dan .strings naar .plist, dan bewerken en dan terug saven al .strings |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik laat het vanavond wel weten! Dank voor de hulp |
|
||||
|
||||
Hier heb je het.
Laatst gewijzigd door Bomans; 07-04-10 om 11:54. |
|
||||
|
||||
|
Labels |
labels, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
No Docked Icon Labels | StefanoDiBosso | Jailbreak apps en thema's | 8 | 28-05-10 13:54 |
winterboard zonder reboot | lange76 | Archief | 14 | 24-01-10 23:08 |
SB Wallpaper veranderen zonder Winterboard?? | digital1973 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 15-04-09 18:08 |
Mac OS X: Over Agenda en Labels | toller | Desktop-applicaties | 7 | 20-03-08 20:47 |
|
|