Stembediening discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe de stembediening (3Gs) uitgeschakeld kan worden??????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stembediening
Weet iemand hoe de stembediening (3Gs) uitgeschakeld kan worden??????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat dit geen antwoord is op je vraag maar waarom? Is het niet zo dat je dat pas aanzet als je de knop vast houd? en dat hij anders gewoon uitstaat?
|
|
|||
|
|||
Bedoel je misschien VoiceOver? Kan zo goed als niet scrollen als dat aan staat en zal dus via iTunes moeten worden uitgezet, had dat probleem ook.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Best knap denk ik, gezien de Home-knop niet eens uitsteekt maar een soort kuiltje is... Hoe kan het dan dat deze toch wordt ingedrukt?
|
|
|||
|
|||
dan doe je hem ook gevaarlijk in je broekzak met het schermpe naar buiten ik heb mijn scherm altijd richting mijn been dus kun je de knop ook niet indrukken (tenzij je een bobbel in je been hebt) en je kunt het niet uitzetten naar mijn weten
|
|
|||
|
|||
voice over
De voice over is uit te schakelen via: Itunes, samenvatting, kies bij opties:univesele toegang en vink venster vergroten/verkleine aan.
hierdoor schakel je voice over uit. vervolgens synchroniseren. Peter Laatst gewijzigd door pironne; 08-06-10 om 21:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje, zit er op een ipod touch 32 Gb versie 4.0 ook stembediening??
|
|
|||
|
|||
Mijn stembediening schiet ook spontaan aan. Als ik Itunes in mijn oren heb shuffelt deze ook wanneer het mijn Ipfoon blieft. En ja, shuffle staat uit. Stembediening via Itunes uitzetten ga ik nu proberen, wordt er helemaal gek van!
* Mislukt: apparaat-overzicht-opties- en dan.... geen selectievakje voice over wat ik af kan vinken :S |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raar home button reageert niet stembediening vanzelf | canga | iPhone algemeen | 25 | 31-01-12 16:17 |
zeer zwak geluid bij stembediening iphone 4 | aroma | iPhone algemeen | 0 | 28-01-11 21:23 |
Stembediening apps? | DaMeastro | iPhone Apps | 1 | 02-02-10 17:34 |
|
|