Wisselgesprek aanzetten lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de optie gesprekken in de wacht onder telefoon niet aan. Elke keer als ik weer terug ga naar deze optie is ie weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wisselgesprek aanzetten lukt niet
Ik krijg de optie gesprekken in de wacht onder telefoon niet aan. Elke keer als ik weer terug ga naar deze optie is ie weer uit. Ik heb t-mobile en met andere telefoons is een wisselgesprek wel gewoon mogelijk. Zijn er mensen die hier ook problemen mee hebben en is er een oplossing voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke firmware gebruik je?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik F.W 1.1.2
|
|
|||
|
|||
Heeft niemand een idee/oplossing?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, elke keer zet ik het op aan en zodra ik instellingen verlaat staat hij weer op off. Misschien toch maar ff mijn provider bellen of ik wel wisselgesprek heb?
|
|
|||
|
|||
Probeer deze codes eens te bellen:
*#43# Controleer of wisselgesprek is ingeschakeld *43# Activeer wisselgesprek #43# Deactiveer wisselgesprek **43# Switch tussen aan- en uitzetten wisselgesprek Werkt het niet dan moet je de klantenservice van je operator bellen. Wisselgesprek is een netwerkdienst en soms kan je die niet zelf aan zetten.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ik heb (met een andere telefoon) ooit de instellingen voor wisselgesprek, doorschakelen e.d allemaal op de "server" van Vodafone ingesteld, met codes, dus niets via de Iphone en het werkt perfect bij mij.
Misschien van de Iphone instellingen afblijven en het bij Vodafone doen? |
|
||||
|
||||
dit lukt blijkbaar nog altijd niet bij Mobistar,pff
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( | tbeumer@ | iPad algemeen | 15 | 20-09-10 20:04 |
Wisselgesprek beeindigd huidige gesprek | Mysteriousgirl_ | iPhone algemeen | 2 | 25-02-10 17:19 |
Kan Wi-Fi niet aanzetten | -dp- | Wi-Fi | 31 | 18-11-09 21:02 |
Wisselgesprek en Callforwarding werkt niet meer na upgrade van 1.1.4 naar 2.2.1 | C.44 | iPhone algemeen | 1 | 10-03-09 21:05 |
Kan bluetooth niet meer aanzetten | bmaurits | iPhone algemeen | 4 | 04-11-08 15:14 |
|
|