Officiële 4.0 beta screenshot discussie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hier kunnen we al onze screenshot (nen eventueel nieuwe uitvindingen) van OS 4.0 plaatsen. game center en de nieuwe camera zoom...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Officiële 4.0 beta screenshot discussie
hier kunnen we al onze screenshot (nen eventueel nieuwe uitvindingen) van OS 4.0 plaatsen.
game center en de nieuwe camera zoom Laatst gewijzigd door iBoss; 09-04-10 om 01:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit. Hopelijk komt er snel ondersteuning voor backgrounden van apps. De folders zijn ook welkom.
|
|
||||
|
||||
Mijn Screenshots iPhone OS 4.0(beta)
Laatst gewijzigd door macgreek; 09-04-10 om 16:49. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door Bomans; 09-04-10 om 16:42. |
|
||||
|
||||
Kunnen jullie een screenshot maken van de calculator app?
Of is deze niet veranderd? Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
^^ nee die is niet veranderd (op mijn 3g), alleen de icoon daarvan
|
|
||||
|
||||
Okee! Bedankt
Hopen op een nieuwe versie met grafische weergave, maar dat zal wel niet zo zijn.. alhoewel het wel verdacht is van dat icoon. nouja. |
|
|||
|
|||
een bug in appstore bij create new genius. (witte balk) |
|
|||
|
|||
Die witte balk heb ik overal in de appstore. Het is alleen bij het laden, eenmaal geladen heb ik het niet meer.
|
|
|||
|
|||
Mac rumors heeft ook een maar leuke bevindingen (screenshots) geplaatst van OS 4.0.
Wat me vooral opvalt is dat Apple veel standaard iconen heeft veranderd. Ook de nieuwe iPod interface ziet er goed uit http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=892839 Laatst gewijzigd door berendhaan; 09-04-10 om 18:54. Reden: Url vergeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou wel willen weten of de huidige applicaties uit de AppStore daadwerkelijk in de achtergrond draaien. Of moeten deze opnieuw geprogrammeerd worden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er een screenshot van die in-app sms?
Edit: blijkbaar moet dit in de app zelf ingebouwd worden. Laatst gewijzigd door Azazel; 09-04-10 om 21:31. |
|
|||
|
|||
Nog een vraagje aan signs2007:
Hoe werkt places in de photo app? Komen daar automatisch de foto's die je maakt met de iPhone in? Aangezien de foto's gegeotagged worden. |
|
||||
|
||||
Foto's komen gewoon allemaal in de filmrol. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De Appie app moet nog wat bugs oplossen: Grappies gaan in landscape.. En de bonus aanbiedingen worden niet geladen..
|
|||
|
|||
push bericht van een app in je folders geeft een uitroepteken:
Laatst gewijzigd door weststar; 11-04-10 om 10:10. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SQLite Discussie | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 01-06-09 16:08 |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
|
|