Iemand ervaringen met Ipod Touch 3g OS 4.0? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt het eigenlijk al. Heeft er iemand hier ervaring met een Ipod Touch 3g met OS 4.0 erop? Zoja hoe is de snelheid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand ervaringen met Ipod Touch 3g OS 4.0?
De titel zegt het eigenlijk al.
Heeft er iemand hier ervaring met een Ipod Touch 3g met OS 4.0 erop? Zoja hoe is de snelheid en de gebruikerservaring ervan? Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
4.0 moet nog komen. Ik vraag jou toch ook niet hoe je vlucht was met je vliegende auto.
|
|
|||
|
|||
Ik wil nu niet heel vervelend zijn maar OS 4.0 staat al op mijn iPhone En dit kan ook op de Ipod Touch.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beta versie ja.
|
Labels |
firmware 4.0, ipod, ipod touch, ipod touch 3g, os 4.0 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: ervaringen op Ipod Touch 4g? | albertvanderiet | iPhone Navigatie | 4 | 10-05-11 00:22 |
iPod Touch 1G doet echt niks meer iemand een idee? | Riket | iPhone algemeen | 5 | 19-10-10 10:33 |
iPhone: Jailbraik met 4.0.2 iPhone 3G, iPod Touch 2G met Redsn0w | beukje | Jailbreak | 14 | 08-09-10 20:59 |
Kan iemand met een iPod touch mijn contactpagina uittesten? | jamy015 | Archief | 3 | 12-02-10 09:43 |
Iemand ervaringen met deze accu? soltix | r.steffin | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 28-08-09 17:42 |
|
|